- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
DBB meet met 4 buffelsBaal wel van de horeca, keek er wel enorm naar uit om weer lekker te mogen gaan uiteten![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBB meet met 4 buffelsBaal wel van de horeca, keek er wel enorm naar uit om weer lekker te mogen gaan uiteten![]()
dan is de gym waar jij traint. ook nog eens 1 heel grote ruimte, die niet opgesplitst is of ze moeten een scheidingswand creëren voor de wand met de machines en meer het kracht specifieke kant.Mijn sportschool werkte tot nu toe zonder vooraf aanmelden vanwege de grootte van de zaal. Dat zal nu toch wel veranderen met max 30 personen in binnenruimtes.
Moeders de vrouw nu maar lief aankijken @ScumbagAnnieBaal wel van de horeca, keek er wel enorm naar uit om weer lekker te mogen gaan uiteten![]()
Ik verwacht niet dat BigGym dat zal doen hoor. Ze hebben wel een maximaal aantal toegewezen gekregen wat tegelijk binnen mag en dat wordt gehandhaafd door in en uit te checken. Maar aangezien de BigGym zo groot is zullen ze de max toch nooit tegelijk binnen hebben en dus ook nooit overgaan tot reserverenMijn sportschool werkte tot nu toe zonder vooraf aanmelden vanwege de grootte van de zaal. Dat zal nu toch wel veranderen met max 30 personen in binnenruimtes.
denk het wel. ze zullen wel moeten. zolang ze niet meerdere ruimtes hebben die afgesloten kunnen worden. mogen ze max 1 ruimte hebben met 30 man.Ik verwacht niet dat BigGym dat zal doen hoor. Ze hebben wel een maximaal aantal toegewezen gekregen wat tegelijk binnen mag en dat wordt gehandhaafd door in en uit te checken. Maar aangezien de BigGym zo groot is zullen ze de max toch nooit tegelijk binnen hebben en dus ook nooit overgaan tot reserveren
Wij zijn al een jaar niet meer samenMoeders de vrouw nu maar lief aankijken @ScumbagAnnie

Dit inderdaad. 30 = 30, ongeacht de grootte van de ruimte.denk het wel. ze zullen wel moeten. zolang ze niet meerdere ruimtes hebben die afgesloten kunnen worden. mogen ze max 1 ruimte hebben met 30 man.
bij ons is het dan ook per ruimte waar een deur inzit en afgesloten kan worden waar dan ook weer afstand gehouden moet worden. dat dit telt als 1 ruimte.
+ reserveren.

NEWS FLASH: Scumbag is niet langer moeders de vrouw van Wovano. En echt al een hele tijd niet meer.Moeders de vrouw nu maar lief aankijken @ScumbagAnnie
Al een jaar ofzo.Nou, dan moet je toch wel heeeeeeeel lief kijken. Gezien we praktisch buren zijn, zou het een kleine moeite zijn. Maar ik denk niet dat je blij wordt van mijn eetpatroonWij zijn al een jaar niet meer samen
Maar wie weet als ik haar eens lief aankijk dat ze een lekkere maaltijd voor me wil regelen.
Ik at gisteren wraps met refried lentils en spitskool
Niet echt weer voor die dunne gladde bandjes en de reguliere zorg wordt al uitgesteld.
meerdere, vooral als ik zit
- Geen drankverkoop na 20.00 uur 's avonds, zowel in fysieke winkels als online

Wat een onzin zeg. Je kunt prima fietsen op een wielrenfiets in de winter. Gewoon zorgen dat je banden niet te hard zijn opgepompt (5-6 bar tegenover 7+ bar in de zomer). Dat heb ik vorige winter ook gewoon gedaan en er was echt niks aan de hand. Gewoon een beetje opletten met bochtjes etc., maar dat zou je normaal ook al moeten doen.Niet echt weer voor die dunne gladde bandjes en de reguliere zorg wordt al uitgesteld.
Of heb je zo'n rolletje?

En ik me maar inhouden in m'n post om niet over persoonlijke kreukelzones en
Wil trouwens wel serieus zo'n ding, maar dan wel eentje waarop je ook virtueel kunt racen met een app en dat is volgens mij meteen aardig prijzig
Het was een grapje op een grapje, misschien toch maar aan de smileys.Wat een onzin zeg. Je kunt prima fietsen op een wielrenfiets in de winter. Gewoon zorgen dat je banden niet te hard zijn opgepompt (5-6 bar tegenover 7+ bar in de zomer). Dat heb ik vorige winter ook gewoon gedaan en er was echt niks aan de hand. Gewoon een beetje opletten met bochtjes etc., maar dat zou je normaal ook al moeten doen.
En als het echt schijtweer is heb ik gelukkig nog altijd een mountainbike. Die kan dan ook nog wel prima op de weg als het flink gevroren heeft.![]()