- Waardering
- 1.999
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik ga googelen op de invloed van een airco op de verspreiding van corona lees allemaal tegenstrijdige verhalen. Een medewerkster van de sportschool vertelde me in ieder geval dat de airco uit moest vanwege de corona-richtlijnen.
Lijkt wel alsof ze het ter plekke verzinnen.Als ik ga googelen op de invloed van een airco op de verspreiding van corona lees allemaal tegenstrijdige verhalen. Een medewerkster van de sportschool vertelde me in ieder geval dat de airco uit moest vanwege de corona-richtlijnen.

In Antwerpen zijn ze toch dicht?Sportscholen zijn nu een maand open. Nog geen enkel bericht gelezen dat er in een sportschool besmettingen hebben plaatsgevonden.
Ook niet in de landen om ons heen.
Dat betekent volgens mij dat het relatieve risico in sportscholen laag is, en dat ze bij een tweede golf niet massaal dicht hoeven.
![]()

Heb je ook niet gemerkt dat het misschien wel 50% rustiger is in de gym.Sportscholen zijn nu een maand open. Nog geen enkel bericht gelezen dat er in een sportschool besmettingen hebben plaatsgevonden.
Dat betekent volgens mij dat het relatieve risico in sportscholen laag is, en dat ze bij een tweede golf niet massaal dicht hoeven.
![]()
Dan nog.. hoeveel mensen houden zich in de gym aan de maatregelen?Heb je ook niet gemerkt dat het misschien wel 50% rustiger is in de gym.
Nee.Dan nog.. hoeveel mensen houden zich in de gym aan de maatregelen?
Weinig waar ik mij wel een beetje aan stoor.Dan nog.. hoeveel mensen houden zich in de gym aan de maatregelen?
Bij ons min of meer niemand. 50% maakt schoon na de tijd. Machines staan allemaal 150cm uit elkaar.Dan nog.. hoeveel mensen houden zich in de gym aan de maatregelen?
Bij ons hangt in de sportschool dat het de bedoeling is dat je voordat je begint schoonmaakt.Bij ons min of meer niemand. 50% maakt schoon na de tijd. Machines staan allemaal 150cm uit elkaar.
Tja. Er is bij ons niet echt iets van een regel. Gewoon neer gedonderd en maak er wat van.Bij ons hangt in de sportschool dat het de bedoeling is dat je voordat je begint schoonmaakt.
Vrijetijdsbesteding, zoals sportclub: afgelopen 2 weken 1,4% van de gevallen.Sportscholen zijn nu een maand open. Nog geen enkel bericht gelezen dat er in een sportschool besmettingen hebben plaatsgevonden.
Ik verwacht het niet, maar ik zou er geen geld op inzetten momenteel..Wat denken jullie? Sportscholen morgen weer dicht of?
Was de verwachting ook niet denk ik. Ten eerste houden gyms over het algemeen rekening met capaciteit. Bij basic fit, toch een van de grootste in NL, is er een maximum. Enkele machines zijn afgeplakt en desinfectiemiddel is overal te krijgen. Daar komt nog eens bij, muv je trainingspartner, hoeveel en hoelang kom je echt in contact met mensen? Het verhaal van de aërosolen heb ik geen verstand van, dus dat lijkt me in dit opzicht het enige wat gevaarlijk zou kunnen zijn.Sportscholen zijn nu een maand open. Nog geen enkel bericht gelezen dat er in een sportschool besmettingen hebben plaatsgevonden.
![]()
Regering wil ook geen complete sectoren sluiten, maar volgens mij zijn er leden van het OMT die wel pleiten voor een complete lock-down. En zij gaan vandaag/morgen advies uitbrengen. Daarnaast wordt bij bron en contact onderzoek bijna nooit (Europees zelfs) een besmetting herleid naar een sportschool. Maar goed, logica is niet altijd leidend bij dit soort beslissingen. Als de sportscholen de dans ontspringen ervaar ik dat toch als een opluchting morgen.Was de verwachting ook niet denk ik. Ten eerste houden gyms over het algemeen rekening met capaciteit. Bij basic fit, toch een van de grootste in NL, is er een maximum. Enkele machines zijn afgeplakt en desinfectiemiddel is overal te krijgen. Daar komt nog eens bij, muv je trainingspartner, hoeveel en hoelang kom je echt in contact met mensen? Het verhaal van de aërosolen heb ik geen verstand van, dus dat lijkt me in dit opzicht het enige wat gevaarlijk zou kunnen zijn.