MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ik denk dat de Horeca verder dichtgaat, de sportcomplexen gaan sluiten.
Regering gaat inzetten op verminderen van contacten. Dan zijn sportcomplexen denk ik de eerste waarbij mensen bij elkaar komen die ze zonder problemen kunnen sluiten.

Als die mondkapjes zouden helpen was ik er niet zo op tegen geweest, maar het doet helemaal niks.. In het beste geval. Ik ben ervan overtuigd dat het zelfs averechts werkt op de manier waarop de meeste die onzin gebruiken.

Als die mondkapjes zouden helpen was ik er niet zo op tegen geweest, maar het doet helemaal niks.. In het beste geval. Ik ben ervan overtuigd dat het zelfs averechts werkt op de manier waarop de meeste die onzin gebruiken.
Eens. Het zou een effect hebben als besmette personen ze gebruiken, dan wordt het verspreiden echt flink lastiger. Het is alleen een beetje onzinnig als slechts 1% van de bevolking daadwerkelijk besmet is. Schijnveiligheid.

Zonder mondkapje werkt nu zelfs beter in de supermarkt, sinds voor t weekend zie ik opeens 80-90% met mondkapje op.
Grootste deel van de mensen doen nu met een boog om me heen lopen :roflol:

Zonder mondkapje werkt nu zelfs beter in de supermarkt, sinds voor t weekend zie ik opeens 80-90% met mondkapje op.
Grootste deel van de mensen doen nu met een boog om me heen lopen :roflol:
Hier echt maar 20% ofzo. Ik begrijp dat er een groot verschil is tussen Randstad en daarbuiten.

Zolang m'n vakantie naar Griekenland maar door gaat a.s. zaterdag, anders had ik net ene week te laat gepland. Nu vliegt alles nog. :p

Laatst bewerkt:
Hier echt maar 20% ofzo. Ik begrijp dat er ene groot verschil is tussen Randstad en daarbuiten.

Zolang m'n vakantie naar Griekenland maar door gaat a.s. zaterdag, anders had ik net ene week te laat gepland. Nu vliegt alles nog. :p

Hier had gisteren ook iedereen een mondkapje op en Leeuwarden is niet bepaald de randstad

Hier had gisteren ook iedereen een mondkapje op en Leeuwarden is niet bepaald de randstad
Oke, hier in Breda niet veel. Ik had van het weekend familie op bezoek uit A'dam, R'dam en Barendrecht, daar heeft echt iedereen een mondkapje op. Hier bij de Lidl in Breda misschien 20%. Ook zitten de restaurants hier gewoon vol in de 'normale' opstelling. Ik begreep dat het in R'dam en A'dam echt wel anders is.

Lijkt hier ook wel aan de wijk en tijdstip te liggen. In de ene wijk zie ik ze meer dan de helft en andere minder. Ook lijkt overdag het gebruik veel hoger dan 's avonds en in het weekend (oftewel onder werktijd).

Er wordt vandaag en morgen nog aan het coronapakket gesleuteld. In de huidige plannen blijven de scholen, zowel het basis- als middelbaar onderwijs, open. Dat geldt voorlopig ook voor de sportscholen.
So far, so good 🤞

Yep dat gaat niet werken als ze de scholen niet aanpakt

Deze maatregelen worden naar verwachting bekendgemaakt:​

• Alle horeca moet sluiten
  • Geen drankverkoop na 20.00 uur 's avonds, zowel in fysieke winkels als online
  • Maximaal drie gasten per dag ontvangen per huishouden
  • Alleen nog strikt noodzakelijke reizen met het openbaar vervoer
  • Amateurteamsport voor volwassenen wordt stilgelegd
  • Geen uitzonderingen op het maximale aantal van dertig mensen in binnenruimtes
Deze maatregelen worden volgens ingewijden bekendgemaakt op de persconferentie die voor 19.00 uur staat gepland. De maatregelen gelden in eerste instantie voor twee weken. De persconferentie is live te volgen bij de NOS op NPO 1, NPO Start, NPO Nieuws, NPO Politiek, NOS.nl, de NOS-app, NPO Radio 1 en de kanalen van de NOS op sociale media.

Wij (als in: de sportscholen) ontspringen de dans.. Voor nu.

Happy days. :)

Baal wel van de horeca, keek er wel enorm naar uit om weer lekker te mogen gaan uiteten:(

Wij (als in: de sportscholen) ontspringen de dans.. Voor nu.

Happy days. :)
Mijn sportschool werkte tot nu toe zonder vooraf aanmelden vanwege de grootte van de zaal. Dat zal nu toch wel veranderen met max 30 personen in binnenruimtes.

Terug
Naar boven