MuscleMeat

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Even serieus deze man draagt alleen nog maar gymshark wtf hahahaha
1604344873755.png

Kan iemand mij de ratio van de geen groepslessen-regel uitleggen?

Vanavond nog maar even fanatiek gedaan en morgenvroeg ook ff knallen. Daarna afkicken en meer thuis trainen.
20201102_204540.jpg

Bij een groepsles zoals spinning zit iedereen de gehele tijd op een vaste plek dus is er minder kans op besmetting.
Ik ben geen expert op het gebied van virusverspreiding, maar ik voel me 'veiliger' met maximaal 30 m/v in een sportschool van 4000m3, dan met een groep in een afgesloten en veel kleinere ruimte waarin iedereen als een paard zit te hijgen.

Ik ben geen expert op het gebied van virusverspreiding, maar ik voel me 'veiliger' met maximaal 30 m/v in een sportschool van 4000m3, dan met een groep in een afgesloten en veel kleinere ruimte waarin iedereen als een paard zit te hijgen.
Je moet dan wel een vergelijking maken met eenzelfde aantal personen per vierkante meter.

Zouden de groepsles mensen nu niet individueel gaan trainen in de zaal om toch maar iets te doenwaardoor je sneller aan de 30 man zit ?

Zouden de groepsles mensen nu niet individueel gaan trainen in de zaal om toch maar iets te doenwaardoor je sneller aan de 30 man zit ?
Dat valt nu wel te merken. Basic fits zitten volgepland alsof het 2 januari is. Van mij mogen ze iedereen die daar komt om een uur te lullen en 2 rondjes op de crosstrainer te kloten de toegang ontzeggen.

krijg bij big gym sowieso al niks te pakken en die hele app is ook kut. je kunt in het overzicht niet eens zien welke slots al vol zitten. je moet elk slot apart proberen te reserveren en krijgt dan een melding dat ie vol zit (of niet, maar dat nog niet meegemaakt). heb gelukkig alternatieven en ga big gym opzeggen want zal de komende maanden nog wel niet anders worden

• Sad
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven