- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Een manier m contacten te verminderen. Veel meer opties zijn er niet.Kan iemand mij de ratio van de geen groepslessen-regel uitleggen?
Nee, want school blijft open.Kan iemand mij de ratio van de geen groepslessen-regel uitleggen?
1:0Kan iemand mij de ratio van de geen groepslessen-regel uitleggen?
Bij een groepsles zit je dichter op elkaar, dus meer kans op besmetting?Kan iemand mij de ratio van de geen groepslessen-regel uitleggen?
Bij een groepsles zoals spinning zit iedereen de gehele tijd op een vaste plek dus is er minder kans op besmetting.Bij een groepsles zit je dichter op elkaar, dus meer kans op besmetting?
Spinning moeten we ook als samenleving ontmoedigen.Bij een groepsles zoals spinning zit iedereen de gehele tijd op een vaste plek dus is er minder kans op besmetting.
Daar moet ik je gelijk in geven.Spinning moeten we ook als samenleving ontmoedigen.
Ik ben geen expert op het gebied van virusverspreiding, maar ik voel me 'veiliger' met maximaal 30 m/v in een sportschool van 4000m3, dan met een groep in een afgesloten en veel kleinere ruimte waarin iedereen als een paard zit te hijgen.Bij een groepsles zoals spinning zit iedereen de gehele tijd op een vaste plek dus is er minder kans op besmetting.
Je moet dan wel een vergelijking maken met eenzelfde aantal personen per vierkante meter.Ik ben geen expert op het gebied van virusverspreiding, maar ik voel me 'veiliger' met maximaal 30 m/v in een sportschool van 4000m3, dan met een groep in een afgesloten en veel kleinere ruimte waarin iedereen als een paard zit te hijgen.
NeeJe moet dan wel een vergelijking maken met eenzelfde aantal personen per vierkante meter.
Dat valt nu wel te merken. Basic fits zitten volgepland alsof het 2 januari is. Van mij mogen ze iedereen die daar komt om een uur te lullen en 2 rondjes op de crosstrainer te kloten de toegang ontzeggen.Zouden de groepsles mensen nu niet individueel gaan trainen in de zaal om toch maar iets te doenwaardoor je sneller aan de 30 man zit ?
krijg bij big gym sowieso al niks te pakken en die hele app is ook kut. je kunt in het overzicht niet eens zien welke slots al vol zitten. je moet elk slot apart proberen te reserveren en krijgt dan een melding dat ie vol zit (of niet, maar dat nog niet meegemaakt). heb gelukkig alternatieven en ga big gym opzeggen want zal de komende maanden nog wel niet anders wordenZouden de groepsles mensen nu niet individueel gaan trainen in de zaal om toch maar iets te doenwaardoor je sneller aan de 30 man zit ?
Je moet je niet voor niks al thuis omkleden en in sportkleding arriveren.Wel mooi dat de kleedkamers nu dicht zijn. Dus sta je met 10 man naast elkaar in de gym zelf.
Of met 4 man in de wc's omkleden. 🤷♂️