XXL Nutrition

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Het schijnt dat Rutte ook regelmatig naar de sportschool gaat, dus misschien speelt hier een stukje eigenbelang mee?
Kan mij niet voorstellen dat dat meespeelt. Er zitten zoveel mensen aan tafel die iets in te brengen hebben. Lijkt mij dat een individuele voorkeur van Rutte daar weinig mee te maken heeft. Leuke gedachte wel.

Wat ik (zeker met mijn scholing in de gezondheidszorg) opvallend vind is dat de volksgezondheid eindelijk eens een belangrijke overweging is in regeringsbeleid.. Goede zaak.

Het schijnt dat Rutte ook regelmatig naar de sportschool gaat, dus misschien speelt hier een stukje eigenbelang mee?
1604333294938.png

Hij negeert me nog steeds :(

Haha boze kutbelg is boos.

Vind het zo fijn dat de gym dicht is, in het speciaal voor jou.
Snap wel dat je dat fijn vindt, zou het ook kut vinden moest een natty joch je zou outanglen :booty:
Ohja en je vriendin niet vergeten mee te nemen, misschien kan ze ook wat gas bij geven om mij voorbij te steken.

zolang ik alleen sta tenminste

Snap wel dat je dat fijn vindt, zou het ook kut vinden moest een natty joch je zou outanglen :booty:
Ohja en je vriendin niet vergeten mee te nemen, misschien kan ze ook wat gas bij geven om mij voorbij te steken.

zolang ik alleen sta tenminste
Robin ga even gymmrn je bent een beetje geïrriteerd. :trollface:

Terug
Naar boven