AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Ja met dit weer in korte broek en t shirt op de fiets stappen zeker
Hahaha! Of al die fietsers die een kwartier te vroeg komen (begrijpelijk met maar 50 minuten) en wel met zijn allen in zo'n klein rothokje mogen wachten (want van regen ga je dood)

Wel mooi dat de kleedkamers nu dicht zijn. Dus sta je met 10 man naast elkaar in de gym zelf.
Of met 4 man in de wc's omkleden. 🤷‍♂️
Ook hygiënisch om met 60 man per uur hetzelfde toilet te gebruiken. Niks wordt schoongemaakt of gedesinfecteerd tot in de avond ahha

krijg bij big gym sowieso al niks te pakken en die hele app is ook kut. je kunt in het overzicht niet eens zien welke slots al vol zitten. je moet elk slot apart proberen te reserveren en krijgt dan een melding dat ie vol zit (of niet, maar dat nog niet meegemaakt).
Die reserverings-app is inderdaad super kut! Ligt er ook regelmatig uit (nu weer bijvoorbeeld) waardoor je niet kunt reserveren of je gemaakte reservering kunt tonen.

Mijn gym heeft nu een ledenstop voor buitenlanders

Aardig bizar. Die gast is behoorlijk in paniek geloof ik.
Als hij daadwerkelijk bang zou zijn voor een faillissement, dan waren er wel meer/andere mogelijkheden.

Ik begin zo langzamerhand meer te denken dat dit gewoon het plan is (lagere personeelskosten en abonnementen enigzins constant = meer winst). Er zijn in Nederland nu eenmaal situaties waarbij lang rekken en aansturen op faillissement best aantrekkelijk kan zijn.

Terug
Naar boven