AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Sluiten van de sportscholen schijnt volgens een nieuwsuur correspondent wel besproken te zijn in het Catshuis. Mogelijk worden de maatregelen strenger dan de eerste lockdown. Nou ik ben benieuwd, ik durf niks meer te voorspellen..

Sluiten van de sportscholen schijnt volgens een nieuwsuur correspondent wel besproken te zijn in het Catshuis. Mogelijk worden de maatregelen strenger dan de eerste lockdown. Nou ik ben benieuwd, ik durf niks meer te voorspellen..
Heb je net te vroeg je gym equipment verkocht

Weet ook niet wat ze in dat kraanwater bij jullie stoppen maar het steroid gehalte steeg opeens met 90% in onze gym 🤣

+1, jammer genoeg daalde het iq ook met de helft.. en dan maar over normen en waarden te zwijgen...

E06B2C1D-9C41-4424-B458-03B39188D3FA.png

Wij worden echt kneiter hard aangepakt , met zijn allen krom.....
Maarja gyms blijven wel open denk ik.

Als we dit gewoon 8 maand geleden hadden gedaan mja altijd alles met de Franse slag he. Als de gyms maar open blijven god***domme

Lol
Screenshot_20201214-120753_Basic-Fit.jpg

Je zal maar fysio in je zorgpakket hebben een gewoon het hele jaar voor jan lul hebben betaald 🤬🤬🤬

Die kans schat ik, met dit laatste nieuws, wel erg laag in...
Weetje wat het is , vorige keer lieten ze het open omdat het juist de gezondheid bevorderde. Ook nu lees ik nergens iets in kleine letters dat de sportscholen wellicht moeten sluiten .ik blijf hoopvol :flexgrin:

Terug
Naar boven