- Waardering
- 10.935
Laten ze in de grensstreek nog steeds Belgische fitnesstoeristen toe?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten ze in de grensstreek nog steeds Belgische fitnesstoeristen toe?

Jaa, maar train nu in NL maar de gym waar k nu train. Laten ze enkel kof vaste leden binnen.Laten ze in de grensstreek nog steeds Belgische fitnesstoeristen toe?![]()
Beter, ik woon aan de grens en eigen leden konden op een gegeven moment niet meer trainen.Jaa, maar train nu in NL maar de gym waar k nu train. Laten ze enkel kof vaste leden binnen.
Inderdaad..Beter, ik woon aan de grens en eigen leden konden op een gegeven moment niet meer trainen.
Weet ook niet wat ze in dat kraanwater bij jullie stoppen maar het steroid gehalte steeg opeens met 90% in onze gym 🤣Inderdaad..
En vind trouwens Nederlanders veel symphatieker dan de meeste mensen hier in Belgie 😕
LOL hahahahaWeet ook niet wat ze in dat kraanwater bij jullie stoppen maar het steroid gehalte steeg opeens met 90% in onze gym 🤣
Heb je net te vroeg je gym equipment verkochtSluiten van de sportscholen schijnt volgens een nieuwsuur correspondent wel besproken te zijn in het Catshuis. Mogelijk worden de maatregelen strenger dan de eerste lockdown. Nou ik ben benieuwd, ik durf niks meer te voorspellen..
Ik heb een beter alternatief.
Weet ook niet wat ze in dat kraanwater bij jullie stoppen maar het steroid gehalte steeg opeens met 90% in onze gym 🤣
We zijn helemaal gek geworden hier joh
Die kans schat ik, met dit laatste nieuws, wel erg laag in...
Lijkt mij inderdaad onwaarschijnlijk.Die kans schat ik, met dit laatste nieuws, wel erg laag in...
Weetje wat het is , vorige keer lieten ze het open omdat het juist de gezondheid bevorderde. Ook nu lees ik nergens iets in kleine letters dat de sportscholen wellicht moeten sluiten .ik blijf hoopvolDie kans schat ik, met dit laatste nieuws, wel erg laag in...