AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open?

Peiling Peiling Wanneer gaan de sportscholen weer open?

• Totaal stemmers
    37
Het is toch ook te triest voor woorden, dat zwarte vrijdag wel mag, maar dat er dan niet gehandhaafd wordt. En dat het kabinet extra politie wil inzetten om oud en nieuw te gaan handhaven. Kansloos en super lullig voor de politie mensen.
Dit beleid slaat helemaal nergens meer op.

Ga eens handhaven waar het nodig is. En laat de sportschool met rust.

Oud en nieuw wordt een grote puinzooi. Met zoveel onrust, illegale feestjes en tellen dat er gewoonweg niet voldoende politie is.

Wie weet hoe het normaal in Den Haag en omstreken gaat. Geloof niet dat het veel minder gaat zijn, alleen illegaler. En wat al verboden was kun je nog een keer verbieden, maar dat gaat echt niet helpen.

Avondklok vs 300 straatacties die lekker kat en muis met de politie gaan spelen ... de cellen zitten heel snel vol en terwijl ze de ene lading arrestanten afvoeren heeft de rest vrij spel. Laat staan als dit nog veel breder gaat gebeuren.

Ze kunnen toch zo berekenen hoeveel mensen besmet raken in de sportschool, doordat iedereen moet reserveren. Aan de hand daarvan kan bepaald worden of de sportscholen open kunnen blijven ja of de nee.

Lijkt me een beter plan om de sportscholen lekker open te laten, dan hebben de mensen nog een uitlaatklep.

Ze kunnen toch zo berekenen hoeveel mensen besmet raken in de sportschool, doordat iedereen moet reserveren. Aan de hand daarvan kan bepaald worden of de sportscholen open kunnen blijven ja of de nee.

Lijkt me een beter plan om de sportscholen lekker open te laten, dan hebben de mensen nog een uitlaatklep.
Denk dat dit ook wel gebeurt. Net als de vorige keer.

Het is alleen zo dom dat ze constant roepen dat ze er overleg is en nog steeds elke keer te laat ingrijpen zodat er te hard ingegrepen moet worden

Oud en nieuw wordt een grote puinzooi. Met zoveel onrust, illegale feestjes en tellen dat er gewoonweg niet voldoende politie is.

Wie weet hoe het normaal in Den Haag en omstreken gaat. Geloof niet dat het veel minder gaat zijn, alleen illegaler. En wat al verboden was kun je nog een keer verbieden, maar dat gaat echt niet helpen.

Avondklok vs 300 straatacties die lekker kat en muis met de politie gaan spelen ... de cellen zitten heel snel vol en terwijl ze de ene lading arrestanten afvoeren heeft de rest vrij spel. Laat staan als dit nog veel breder gaat gebeuren.
Ik kan, sinds het begin van de crisis, zonder extra informatie aan de çoronafeestjes van mijn buren zien hoe de actuele maatregelen zijn. (Hoe strenger, hoe meer mensen er worden uitgenodigd en des te frequenter.) Die spelen daar meteen en haarfijn op in en zijn waarschijnlijk representatief voor alle tokkies.

Dan zit er voor de ordediensten niets anders op dan schieten met scherp, hadden ze in Den Haag e.o. (heb daar 40 jaar gewoond) al lang moeten doen. ;)

Laatst bewerkt:

Dat kunnen ze niet en ik hoef niet te reserveren. Dat is helemaal niet verplicht. De regel is max. 30 en om dat te handhaven hebben veel sportscholen een reserveringssysteem opgesteld.

Ik vraag me af of dat wel mogelijk is. Die data is vermoedelijk - hopelijk - geanonimiseerd. En dan kun je dat dus niet koppelen aan medische data.

• Like
Waarderingen: BB_
Moet je niet inchecken met een pasje? En voor BCO moeten bedrijven op elk moment weten wie hun bezoekers zijn? Zou te herleiden zijn.

Hoe groot achten jullie experts dat de sportscholen binnenkort dicht gaan? Ik wilde volgende week met mijn nieuwe blast beginnen.

• Haha
Waarderingen: Xrp
Bij mogelijke maatregelen wordt het sluiten van de sportscholen nog nergens genoemd. Wel wordt er gesproken over het sluiten van niet essentiële winkels (met de komende feestdagen, en waarschijnlijk de stijgende cijfers als gevolg van Black Friday), en het verlengen van de kerstvakantie voor scholen. Ook kunnen musea en bioscopen weer dicht voor een korte periode om reisbewegingen te beperken. Ik ben benieuwd of het daarbij blijft. De druk om extra maatregelen te nemen is erg hoog nu, dus dat zal zeker gebeuren. Ik heb nog niet de indruk dat de sportscholen ook weer dicht zouden moeten, maar ik zou er ook geen geld op inzetten..

Gebedshuizen en sportscholen. De basis van onze samenleving. :roflol:
Ook zo ongeveer de enige plaatsen waar je binnen je kapje afmag.

Mens Sana in Corpere Sano!

Eventueel kan ook de variant ASICS, hoewel voor sommigen hier meer geldt ADIDAS.
"Mens/Anima Sana in Corpere Sano" staat voor "een gezonde geest in een gezond lichaam."

ADIDAS

Latijn, zonder "s" :trollface:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven