HealthCityyyyyyyyyyyyyyyyWelke niet? Bij ons staat gewoon een tafel ergens in een hoek kun je gratis Koffie , choco , ranjaen al die shit pakken...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HealthCityyyyyyyyyyyyyyyyWelke niet? Bij ons staat gewoon een tafel ergens in een hoek kun je gratis Koffie , choco , ranjaen al die shit pakken...
als ze naar een sportschool gaan die geen koffiehoek heeft
Bij ons zit er een kinderopvang naast. De deur zit net naast de leg press en er zit een raam naast waardoor je naar binnen kan kijken. Altijd grappig die gezichtjes van die kinderen.![]()
das wat anders dan kids die door de sportschool heen rennen,

Da's meestal zo opgelost. Het is een kwestie van tijd voordat ze aan apparatuur gaan zitten en ALTIJD komt het moment dat ze met hun vingers ergens tussen komen te zitten. Helaas heb ik nog nooit mogen meemaken dat dit een gewichtenstapel van 120kg of meer is maar dat moment komt echt nog wel.
Een bere-slecht stukje verantwoordelijkheid van de ouders. Okee okee ik hou al op.![]()

Da's meestal zo opgelost. Het is een kwestie van tijd voordat ze aan apparatuur gaan zitten en ALTIJD komt het moment dat ze met hun vingers ergens tussen komen te zitten. Helaas heb ik nog nooit mogen meemaken dat dit een gewichtenstapel van 120kg of meer is maar dat moment komt echt nog wel.
Een bere-slecht stukje verantwoordelijkheid van de ouders. Okee okee ik hou al op.![]()

only on DBB
[Afbeelding niet meer beschikbaar] (na 2 jaar trainuh jonguh)
bekritiseert
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
trolololo
als hij squat
voor niemand dus, behalve een dude die ik quarter squats heb zien maken