XXL Nutrition

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

als ze naar een sportschool gaan die geen koffiehoek heeft

als ze naar een sportschool gaan die geen koffiehoek heeft

Oooooooooowwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De spijker op z'n kop.
Ik train bij Fit for Free en daar was ik ongevraagd getuige van de volgende
scene.
Een of andere vader die eigenlijk moest trainen maar z'n kinderen had meegenomen en dacht dat hij ze wel "even kon parkeren" in die coffee corner.
Niet dus.
Ze wilden om de 10 minuten drinken en 1 wilde er zelfs koffie maar de bekertjes waren op. Dus: vragen vragen vragen bij de receptie terwijl die jongen eigenlijk druk was met de rij klanten die er stond.
Om kort te gaan: de hele coffee corner was een hele tijd belangrijker dan de essentie van een sportschool -> trainen.
Echt diep triest.
Zo'n lage prijsstelling heeft echt een hoop neven effecten die je niet moet willen.

Laatst bewerkt:
^daar heb ik zo'n hekel aan, als mensen hun kinderen meenemen naar de sportschool.

tis geen kinderopvang en die kinderen lopen alleen maar in de weg

Bij ons zit er een kinderopvang naast. De deur zit net naast de leg press en er zit een raam naast waardoor je naar binnen kan kijken. Altijd grappig die gezichtjes van die kinderen.:D

das wat anders dan kids die door de sportschool heen rennen,

Da's meestal zo opgelost. Het is een kwestie van tijd voordat ze aan apparatuur gaan zitten en ALTIJD komt het moment dat ze met hun vingers ergens tussen komen te zitten. Helaas heb ik nog nooit mogen meemaken dat dit een gewichtenstapel van 120kg of meer is maar dat moment komt echt nog wel.
Een bere-slecht stukje verantwoordelijkheid van de ouders. Okee okee ik hou al op.:splat:

hangt er ook van af hoe oud de kinderen zijn natuurlijk
ik snap niet wat er mis mee is als je niet anders kan
juist respect voor mensen die serieus trainen en toch proberen te improviseren voor toch te kunnen komen...
natuurlijk gelijk ik al zei het hangt een beetje af van de leeftijd

Da's meestal zo opgelost. Het is een kwestie van tijd voordat ze aan apparatuur gaan zitten en ALTIJD komt het moment dat ze met hun vingers ergens tussen komen te zitten. Helaas heb ik nog nooit mogen meemaken dat dit een gewichtenstapel van 120kg of meer is maar dat moment komt echt nog wel.
Een bere-slecht stukje verantwoordelijkheid van de ouders. Okee okee ik hou al op.:splat:

Uhhh, evil?

OT: Respect voor iedereen die hard knalt en niet komt om Mr of Ms Social uit te hangen. Schijt irritant vind ik die huisvrouwen in de ochtend die hele thee kransjes en shit houden, gtfo please. :fuu:

haha sadist:D

Een chick in mijn gym die 80kg deadlift

Sanne doet t dubbele toch? Die is pas sterk!

Is die onderste foto niet toevallig gemaakt bij het NK bankdrukken?

Sanne doet t dubbele toch? Die is pas sterk!

Wat zijn haar stats?

Voor een vrouw van haar postuur (zie foto in spoiler, ze is de middelste) vind ik 80KG deadlift knap. Ze probeerde ook een keer 100 maar dat ging niet helemaal goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als hij squat

voor niemand dus, behalve een dude die ik quarter squats heb zien maken

In wat voor een :gay:gym zit jij dan? Zeker zo'n huisvrouwen health club?

Terug
Naar boven