MuscleMeat

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Ik heb respect voor iedereen in de sportschool en er buiten!

Give respect, get respect!

Laatst bewerkt:
Ik heb respect voor iedereen in de sportschool en er buiten!

Give respect, urn respect!

Urn.jpg

???

Als ze serieus trainen en het leuk vinden, daarbij werken om progressie te boeken.

Dit houdt niet in dat het al het andere disrespect krijgt.

heb respect voor iedereen. of beter wat versta jij onder respect?

Respect voor de mensen die een ****ing zuur KAKHOOFD hebben als ze aan het knallen zijn en nog persé die 2 reps eruit willen persen terwijl ze echt niet meer kunnen...

Niemand krijgt respect van mij. Heb zelf ook nog nooit respect ontvangen dus.

Als hij gewoon serieus traint en zijn best doet, ookal is hij major ecto of praat hij met je(niet te vaak of over onzin)!

Of ieder lekker wijf krijgt ook wel respect (soort van)

Iedereen krijgt een zekere mate van respect van mij toegeworpen. Diepe respects krijgen ze alleen als ze consistent zijn en geen praatjesmakers.

Voor die mensen die altijd alleen zijn, nooit praatjes maken maar ook nauwelijks wat doen, en dan het lef hebben om een gym te betreden, respect.

Laatst bewerkt:
Mensen waarvan ik denk "Die zitten nu wel zo een beetje aan hun maximum'' En dan nog steeds groter worden. Ook mensen die je een tijdje hebt zien trainen en het opeens heel serieus gaan doen en dan veel progressie maken.

Mensen die ervoor leven!

Als iemand serieus traint (en respect heeft voor mensen die niet op zijn/haar niveau trainen). Iemand die rekening houdt met anderen en zijn troep achter zijn (m/v) kont opruimt. 200+ kilo deadliften is leuk hoor, maar als je vervolgens de halve gym onder de magnesium weet te bepoederen en de schijven overal laat liggen krijg je nog steeds geen respect.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als ie niet als een lapzwans en een klodder mayonaise door de sportschool loopt, het langer als 2 jaar volhoud en niet te veel ouwehoert.
ook al weegt hij/zij maar 50 kilo met kippenkracht.

Terug
Naar boven