XXL Nutrition

Wanneer heb jij respect voor iemand in de sportschool?

Als er lekkere boobies en een nat gleufje op zitten.

Als ze aan de kant gaan als ik bicep curls wil doen in het squatrek.

mensen die goed vooruit gaan.

Serieus bezig is met training en voeding.

In mijn gym, waarschijnlijk als ze zouden deadliften.

In mijn gym voor een parallel squat. Daarnaast gewoon de mensen die weten waarmee ze bezig zijn en dit ook doen.

Het maakt mij niks uit hoe anderen trainen, zo lang ze er maar plezier bij hebben.

Had geen eens gezien dat je chick was.
My bad

Als iemand gewoon serieus traint en niet te beroerd is om een bankje, machine of gewichten even te sharen, zodat je gewoon mee kunt trainen.

Als ze je niet storen tijdens een zwaar werksetje, en als ze serieus trainen zonder al teveel sociaal gedrag tijdens de training.

Lkkre chickies die test lvl opkrikken? :)

Dat zijn de mensen die veel begeleiding nodig hebben en misschien wel personal training willen.Aan jullie hebben de meeste sportscholen niet zo veel.:o

Correctie, de personal trainers hebben aan ons niet veel, integendeel, velen weten er hier waarschijnlijk meer van.

We betalen voor de sportscholen dus die hebben een inkomen door ons :).

Dat zijn de mensen die veel begeleiding nodig hebben en misschien wel personal training willen.Aan jullie hebben de meeste sportscholen niet zo veel.:o

Aan ons hebben ze juist wel wat. Ze hoeven niks te doen voor ons, hoeven ons niet te begeleiden of wat dan ook. Gewoon op hun luie reet cashen. :)

Terug
Naar boven