XXL Nutrition

Wasbordje?

Omdat het een super compound exercise is voor de buikspieren. Gisteren las ik dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/sit-ups-redefined-85917/

Jarenlang heb ik alleen crunches en legraises gedaan, maar van de week weer eens situps geprobeerd. Die buikspieren waren compleet gesloopt, dat heb ik jarenlang niet ervaren na een midsection training.
Ja, maar kan je daaruit afleiden dat het dè basis is van een buikspier workout?

Als je jarenlang alleen leg raises en crunches doet, dan is het logisch dat je gesloopt wordt als je eens wat anders doet.

Omdat het een super compound exercise is voor de buikspieren. Gisteren las ik dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/sit-ups-redefined-85917/

Jarenlang heb ik alleen crunches en legraises gedaan, maar van de week weer eens situps geprobeerd. Die buikspieren waren compleet gesloopt, dat heb ik jarenlang niet ervaren na een midsection training.

En met die uitspraak maak jij je belachelijk; hoe kan een oefening een compound zijn voor 1 spiergroep?

Net als leg extentions een super compound is voor je quadriceps zeker?

sq + dl + onderstaande L-seat varianten enzo doe ik. L seat doe ik ook gewoon omdat het een aardige compound oef is wanneer je gaat push up'en tijdens die oef ;p

L

dit dus : [Link niet meer beschikbaar]
dan kan je nog wat gaan schommelen enzo of benen in en uit.

is eens wat anders ;) mss niet voor iedereen weggelegd, naargelang kracht vs massa enzo bedoel ik dan.

A couple o' sit-ups never hurt noone... Zodra ik stop met direct ab-work voel ik me toch wat minder stabiel/zeker in mn core..

turlijk moet je het zien zonder te spannen!
ik heb ook het zelvde

sorie voor men nederlans

hoe kan je % BF weten?

als je een echt mooi wasbordje wilt moet je sonja bakkeren :roflol: :roflol:

enneh % BF kan je weten door veel verschillende metingen! Zelf kijk ik gewoon en gok, dan zit je er meestal niet veel meer dan een % naast als je het een beetje doorkrijgt!

Vuistregel voor waswordje is iets van 10% of minder en je ziet blokkies

kus enjee

en door cardio te doen kan je dat laten zakken je bf?

Abs King Pro, ik zeg je!

Je moet zo'n rommel niet kopen, ok in het begin zal het misschien even werken omdat de mensen op de tv nog nooit buikspieren hebben getrained en dan zal het wel even werken en dan zullen ze even groeien. Maar het stopt na paar maanden. En denk niet dat de spierenbundels op dat programma alleen maar die abs king pro gebruiken.

Je moet zo'n rommel niet kopen, ok in het begin zal het misschien even werken omdat de mensen op de tv nog nooit buikspieren hebben getrained en dan zal het wel even werken en dan zullen ze even groeien. Maar het stopt na paar maanden. En denk niet dat de spierenbundels op dat programma alleen maar die abs king pro gebruiken.
niet hatuh, AbKingPro is da shit, thousands of tellsell buyers can't be wrong:rolleyes:

Jammere is dat al die lekkere wijven nu weer onder hun steen kruipen en de winterkontjes weer langzaam beginnen te groei:mad:

Maar ergens ben ik ook wel weer blij dat de zomer voorbij is. Kunnen we weer ongeneerd verder bulken:P

ik heb nu ongeveer een BF van 6% en mijn wasbordje zie je van veraf met de juiste belichting als ik mijn ogen iets dichtknijp...:D

Terug
Naar boven