AndroidHealthClinic

Peiling Wat betaal jij voor je sportschool abonnement?

Peiling Peiling Wat Betaal Jij Voor Je Sportschool Abonnement?

• Totaal stemmers
    508
Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Wat betaalde jij de laatste keer voor je sportschool abonnement? Kijk het even na in je rekeningen zodat we een eerlijk resultaat krijgen :)

mijn optie staat er niet tussen :p

ofwel moet ik optie 3 nemen, hmz...

22,50 eur in Aachen (D)

Niets, ze moeten mij betalen :D

Per jaar 60 euro:)

280 euro in de jaar, is dus 23 euro per maand.

Laatste keer was geloof ik 52,00 euro ( healthcenter :') )
Ben daar gelukkig snel gestopt en train nu thuis.

96 euri in de 3 maanden, en niet eens korting dat mijn vrouwtje en mijn dochter daar ook trainen! dus 2 x 96 en nog een keer 75 voor die meid van me in de drie maanden :mad:!

niets , ik train bij mijne buur thuis !!! best wel prachtig als je even na denkt , mij kost het niets , + ik heb altijd een spotter en natuurlijk ook iemand om mee te praten enzo :D

96 euri in de 3 maanden, en niet eens korting dat mijn vrouwtje en mijn dochter daar ook trainen! dus 2 x 96 en nog een keer 75 voor die meid van me in de drie maanden :mad:!

dat is wel afzetterij hoor als je geen korting krijgt voor een familielid, laat staan 2 :s

31,50

Tijdens Studies Sportkot Leuven voor 30 euro 3 maanden. Dus 10 euro per maand, als mijn rekenkunsten mij niet in de steek laten.
Alleen meer healthcenter-achtig :( dumbbell's tot 22 kg :duh:

Tijdens de vakantie thuis. Dumbbell's tot 35 kg :D

€45,- p/m (studentenabo).

bij ons is het maar 14 euro in de maand, omdat ik er maar 1x per week ga, neem ik 15-beurtenkaart, dat is 30 euro, dus 2 euro per beurt, van spotprijzen gesproken, nu ja, is dan ook stedelijk sportcentrum

Veel te veel, vind ik. Per 3 maand zo'n 135 euro ongeveer. Maar gelukkig doen ze soms acties, van begin juni tot 14e september 109 euro betaald.

9,95 per maand:D..Betaal per kwartaal

Daluren abonnement ma t/m vr, weekend onbeperkt.

Niets train er gratis. Maar ik train het liefst thuis eigenlijk, maarja daar kan ik niet deadliften en pushpressen.

25 euro per maand(studententarief)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven