XXL Nutrition

Peiling Wat betaal jij voor je sportschool abonnement?

Peiling Peiling Wat Betaal Jij Voor Je Sportschool Abonnement?

• Totaal stemmers
    508
Status
Niet open voor verdere reacties.
16.95 dacht ik ( me moeder betaalt):P

3 tientjes, vorige sportschool 6 tientjes - maar die was van 07.00 - 00.00 open met zwembad sauna etc inbegrepen.

295 euro voor 6 maand dacht ik. Best duur ( oxygen). Wel veel cardiomogelijkheid + veel machines en dumbbells tot 44kg. Blijf er nog een goed jaar denk ik en dan op kot in Gent , dan zoek ik mij daar wel 1 :)

Ahh nu weet ik wie jij bent :P. Leuk dat je ook op dbb zit. Ik zie je wel weer op de sportschool!

Ik betaal 48 euro.. incl koffie + drankje en kan zo vaak en zo lang trainen als ik wil, zonnebanken en met groepslessen mee doen. Niet heel raar dacht ik..

Per jaar ong 70 euro op de universiteit. :D

edit: dat is dus onbeperkt fitnessen, met alles aanwezig wat je nodig hebt plus ruim voldoende gewichten.
daarnaast kun je ook gratis volleyen, squashen, tennissen, boksen, eigenlijk alles wat je kunt bedenken. Er is tegenwoordig wel een limiet aan het aantal gratis cursussen.

Damn,het is niet eerlijk haha ;). Ik weet niet hoeveel mensen er sporten,maar echt winst maken ze er ook niet op lijkt mij (als je er alles 'gratis' kan doen).Lijkt me dat ze voor alle lessen ook instructeurs moeten betalen,maar ja :).

ik betaal 42 euro per maand.

0 euro en ik kan er gratis schone handdoeken gebruiken (scheelt me weer wassen).

Damn,het is niet eerlijk haha ;). Ik weet niet hoeveel mensen er sporten,maar echt winst maken ze er ook niet op lijkt mij (als je er alles 'gratis' kan doen).Lijkt me dat ze voor alle lessen ook instructeurs moeten betalen,maar ja :).

Winst maken doen ze zeker niet, is denk ik gesubsidieerd door de overheid :P. Wij kunnen bv. ook gratis tennissen en squashen!

Niet verwacht dat zoveel mensen thuis zouden trainen, 11,6%!!! (van de stemmers dan, niet van het forum)

hoewel ik nu thuis train is de fitnes waar ik de toekomst naar toe zal gaan
50 euro per maand

en dit is toch wel prijzig

k*t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven