Fitness Seller

Wat doe ik verkeerd?

kip,vis,rijst,pinda's,melk,kwark,pasta,...
als je geen tijd hebt dan wil je het gewoon niet hard genoeg, je kunt wel altijd iets vinden als je je doel met genoeg passie inziet.

en we hebben nog altijd niets gehoord van je trainings-schema, misschien train je ook nog verkeerd.

squats, deadlifts, bench press, bent over rows, chin-ups, dips, ...
moet er zeker in zitten

aan u de keuze dus =)

hier ben ik het niet helemaal mee eens!!
soms is er echt geen tijd voor...
als je bijv. een baan heb waar dit niet kan.. zoals ik... dan kan je gewoon geen tijd maken ookal zou je dat willen..

maar een tip voor jou koen als je weinig tijd heb...
regel desnoods een magnatron ofzow.. kook savonds een shitload aan lekkere spulletjes.. vries je in ofzow...
en warm je dag dr na op...

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

zie zojuist nog iets wat je verkeerd doet...
bekijk je eigen aangemaakte topic maar even... http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/blowen-237551/#post4698279

owja en doe wat met het advies wat Stefanovich je daar geeft!! OF/OF en NIET en/en

• Topic Starter Topic Starter
ik train maandag borst en biceps, disdag schouder en triceps, ( als ik ga woensdag rug en buik ) en dan donderdag weer borst en biceps en vrijdag weer schouder en triceps.

benen doe ik niet omdat ik al 3 x in de week voetbal

je kan ook gewoon wat cleaner eten hoor...kip,vis etc...
gewoon zien dat je aan voldoende kcal komt, 3000 zou in jou geval wel mogen

Je eet te weinig. Dat ontbijt stelt bv al niks voor.

jaa ik heb vandaag weight gainers gekocht, met creatine. een maat van me bood oxymetholone aan, maar dat zag ik ook niet echt zitten.

zet nou gewoon eerst es een goed voedings schema in elkaar.
Je eet te weinig.. je kunt veeeeel meer eten, en moet zelfs meer eten om aan te komen.

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

hier ben ik het niet helemaal mee eens!!
soms is er echt geen tijd voor...
als je bijv. een baan heb waar dit niet kan.. zoals ik... dan kan je gewoon geen tijd maken ookal zou je dat willen..

maar een tip voor jou koen als je weinig tijd heb...
regel desnoods een magnatron ofzow.. kook savonds een shitload aan lekkere spulletjes.. vries je in ofzow...
en warm je dag dr na op...

serieus; wij hebben allemaal een opleiding, baan, gezin, hobby's boodschappen, vrienden, bezigheden whatever naast onze sport. daar ben jij echt geen uitzondering in hoor.

ff wennen en een paar dagen van te voren dingen klaar maken.
en ik eet alles gewoon koud. heb je ook geen magnetron ed nodig.

waar een wil is...

ik train maandag borst en biceps, disdag schouder en triceps, ( als ik ga woensdag rug en buik ) en dan donderdag weer borst en biceps en vrijdag weer schouder en triceps.

Kloontje 4 sure, zo niet dan is dat eigenlijk nog veel erger.....

Laat de woensdag maar weg, rug hoef je niet te trainen:roflol:

hier heb je mss een voedings schema waar je op kan bouwen, dit is mijn eigen voedingsschema dus je moet wat dingen aanpassen! Werkt voor mij goed in 3 weken 3 kilo erbij. weeg nu 73

Bijlagen

nu weet ik het zeker...KLOON!!!:roflol:

Ik zou toch maar de benen wel gaan trainen, 1x per week, gewoon doen.
Anders maak je je verhoudingen kapot.

Bovendien sterkere benen = harder schot, snellere sprint en sterker of stabieler staand en lopend.

Nog over dat eten, er was al de tip maak het tevoren en vries het in. Alles is in te vriezen, dus lekker doen. Maak een mega pan met pasta en diverse porties met groente en vis of vlees of kip en saus. Saus wel gewoon maken van tomaten en niet uit een zakje met zetmeel en allerlei chemische troep haha. Tomaten (heel of blokjes) uit blik zijn ook prima. Of natuurlijk andere smaak saus, met als basis yoghurt of kwark of room of weet ik het wat.

Je kan gewoon een kilo pasta koken en in porties verdelen.

's ochtends 2 sneetjes brood ?? Iets harder trainen denk ik. In de ochtend als je net wakker bent moet je honger hebben, je bent katabool.....

Eet een flinke hap pasta en/of naast je 2 broodjes een flinke bak brinta.
Dan ben je al iets beter bezig.

Eieren MET geel eten, het eiwit in eigeel is beter eiwit dan het eiwit. Cholesterol krijg je alleen last van als je elke avond de hele avond voor de TV zit na een vette maaltijd, met een bak chips en nooit iets aan beweging doet. Het slechte cholesterol heeft bij een bodybuilder geen tijd om zich te nestelen op de verkeerde plaatsen.

En dat beetje vet en cholesterol is wel weer goed voor de test aanmaak en de smering hier en daar..

Hoe kan je nou niet je rug en je benen trainen? Als je toevallig tijd hebt op woensdag ga je maar even je rug trainen. Ik voetbalde ook 3x per week, nu nog 2x per week, maar ik train me benen ook gewoon. Zorg er gewoon voor dat je 1 dag voor de wedstrijd je benen niet traint en op de dag zelf natuurlijk ook niet. Ik merk gewoon dat ik sterker in mijn benen wordt met schieten. Mijn levensstijl is ook niet heel gezond, maar je gaat wel kuren terwijl je amper vooruitgang boekt, en je blowt je suf? Je vraagt ook wel om probleempjes.

idiots.jpg

• Topic Starter Topic Starter
jaja nu weet ik t wel, ben niet goed bezig...iedereen moet n keer t licht zien.

en AAACE, je kan wel leuke foto'tjes gaan sturen, maar volgens mij zijn die knakkers nog mooier als U, omdat je t in thailand gaat zoeken!

de rest bedankt voor info

sorry maar toen ik jouw topic las moest ik gewoon aan deze foto denken ik kon het niet laten

[Link niet meer beschikbaar]
oder-nein-237546/

en jij wilt al aan je 2e kuur

:roflol:

Terug
Naar boven