Train je onderrug goed, dan trekt dat buikje ook wat beter aan..
dit, zou je misschien wat meer kunnen uitleggen?
het trok mij aandacht wel ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Train je onderrug goed, dan trekt dat buikje ook wat beter aan..
Jullie begrijpen mij verkeerd.
Het is helemaal niet mijn bedoeling om er straks als een beer bij te lopen.
Ik wil een droog en atletisch lichaam bezitten, zoals veel profvoetballers dat bijvoorbeeld ook hebben.
Een platte buik hoort daar nou eenmaal bij en bulken gaat me daar echt niet bij helpen.
Voorbeeld:
[Link niet meer beschikbaar]
, anders wordt je skeletje waarvan je de ribben kunt tellen en misschien met veel geluk een 2 of 4 pack kunt zien. Het is maar wat je wil.Jullie begrijpen mij verkeerd.
Ik wil een droog en atletisch lichaam bezitten, zoals veel profvoetballers dat bijvoorbeeld ook hebben.
Een platte buik hoort daar nou eenmaal bij en bulken gaat me daar echt niet bij helpen.
Voorbeeld:
Ben het niet met je eens. Om in spiermassa enigszins aan te komen dien je (net) boven je onderhoud te eten, met als gevolg dat je vetpercentage in principe niet zal dalen. Pas dan verbrand je lichaam meer. Zijn buikje wegwerken is voorlopig zijn enige doel dus gaat dat idee niet helemaal op. Cardio en met name HIIT is dan nuttiger om vet te verbranden. Dus beter blijven combineren in mijn optiek.
Jullie begrijpen mij verkeerd.
Voorbeeld:
Die profvoetballers eten 2x zoveel als jij.
---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------
3 x tegenstrijdig in 1 reply, netjes.
Je vet precentage zal altijd dalen als de cardio en HIIT intensief genoeg zijn, Krachttraining doet veel meer vet verbranden dan cardio alleen.
Grotere en groeiende spieren verbruiken sowieso meer energie en verhogen gigantisch de stofwisseling, waardoor je minder of geen vet aanzet.
Boven onderhoud eten kan dus ook zorgen voor beter resultaat in een cut.