MuscleMeat

Wat doe ik verkeerd?

• Topic Starter Topic Starter
Jullie begrijpen mij verkeerd.

Het is helemaal niet mijn bedoeling om er straks als een beer bij te lopen.

Ik wil een droog en atletisch lichaam bezitten, zoals veel profvoetballers dat bijvoorbeeld ook hebben.

Een platte buik hoort daar nou eenmaal bij en bulken gaat me daar echt niet bij helpen.

Voorbeeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil een droog en atletisch lichaam bezitten, zoals veel profvoetballers dat bijvoorbeeld ook hebben.

Een platte buik hoort daar nou eenmaal bij en bulken gaat me daar echt niet bij helpen.

Voorbeeld:

[Link niet meer beschikbaar]

Die gozer is minimaal 10 kg zwaarder dan jou. Daarom clean bulken :), anders wordt je skeletje waarvan je de ribben kunt tellen en misschien met veel geluk een 2 of 4 pack kunt zien. Het is maar wat je wil.

Dit moet wel een fking kloon zijn ofzo.

Voorbeeld:

Die profvoetballers eten 2x zoveel als jij.

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Ben het niet met je eens. Om in spiermassa enigszins aan te komen dien je (net) boven je onderhoud te eten, met als gevolg dat je vetpercentage in principe niet zal dalen. Pas dan verbrand je lichaam meer. Zijn buikje wegwerken is voorlopig zijn enige doel dus gaat dat idee niet helemaal op. Cardio en met name HIIT is dan nuttiger om vet te verbranden. Dus beter blijven combineren in mijn optiek.

3 x tegenstrijdig in 1 reply, netjes.

Je vet precentage zal altijd dalen als de cardio en HIIT intensief genoeg zijn, Krachttraining doet veel meer vet verbranden dan cardio alleen.
Grotere en groeiende spieren verbruiken sowieso meer energie en verhogen gigantisch de stofwisseling, waardoor je minder of geen vet aanzet.
Boven onderhoud eten kan dus ook zorgen voor beter resultaat in een cut.

Voorbeeld:

om er als een profvoetballer bij te lopen zal je toch zon ~80kg bij een laag bodyfat moeten hebben. Dat wordt heel erg hard buffelen, zeker voor iemand met een matige instelling als jou. Reken op zeker 2 jaar trainen icm met goed eten.

Die profvoetballers eten 2x zoveel als jij.

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

3 x tegenstrijdig in 1 reply, netjes.

Je vet precentage zal altijd dalen als de cardio en HIIT intensief genoeg zijn, Krachttraining doet veel meer vet verbranden dan cardio alleen.
Grotere en groeiende spieren verbruiken sowieso meer energie en verhogen gigantisch de stofwisseling, waardoor je minder of geen vet aanzet.
Boven onderhoud eten kan dus ook zorgen voor beter resultaat in een cut.

Boven onderhoud eten = geen vet verliezen. Doe je dat over lange tijd zet je idd meer spier aan, wil je daarna vet verliezen zal dat idd sneller gaan doordat je een hogere BMR hebt. Period. Verder zeg ik alleen maar dat cardio en kracht het beste is voor zijn doelen in plaats van alleen cardio of kracht.

Laatst bewerkt:
Gast, je hebt geen buikje, je bent gewoon spierloos (skinnyfat). Dat kan namelijk niet anders bij jouw gewicht met die lengte. Ga daarom (clean) bulken. Als je door cut ga je echt geen sixpack krijgen maar zo'n figuur van een 10 jarig jochie waarvan je de ribbetjes kan tellen.

laten we niet meer op dit topic ingaan, hij wilt t toch niet snappen

Heb te veel vet rond buikgebied

Heb net een kuur gedaan met Sustanon & Primobolan & laatste 3weken ook anavar. Had ook met Deca 400 Begonnen maar na 5 weken gestopt omdat ik veel te veel water ophoudt.
Nu zit ik nog altijd met te veel vet aan mijn buik.
Ben van 92kg naar 98kg gegaan (15 weken kuur).
Graag zoveel mogelijk help om mijn vetreserve te verliezen.

Help

Terug
Naar boven