Fitness Seller

Wat doe je NU?

Zo gaar als een aardbei, :( Verplicht trainen vanaaf.

Gelukkig hier ook kort weekje, donderdag en vrijdag vrij !!

GATVER

Al de hele dag bezig met een nieuw informatiesysteem voor een schoolopdracht (database, vbscript)

En nu komt het: ze gaan het systeem gebruiken voor hun boekhouding op de academie!! Dat betekent dus gewoon dat ik onbetaald een functioneel informatiesysteem ga maken maar niet betaald krijg! Ik heb wel een ideetje, ik stop er gewoon een aantal bugs in zodat ze afhankelijk van me blijven. Als ze me benaderen zeg ik dat ik geen tijd heb (wat dus voor het aanbod in valuta zou moeten zorgen) Uiteraard ga ik een manier vinden om de sourcecode 100% te verbergen zodat ze niemand anders in kunnen schakelen.

Vandaag geholpen verhuizen... bank trap op... zegt die jongen nu kracht zetten, ik til die bank de trap op... gaat ie lopen zeiken dat ik te veel kracht zette en dat zijn hoofd tussen muur en bank kwam... :rolleyes: :p

Eten....

Suf voor me uitkijken...

Vrij weinig...

net cardio (roeien) achter de rug - hmm, nu lekker boterhammen met pindakaas naar binnen schuiven.

Koffie heeft niet echt veel zin, ben niet wakker te krijgen !!

gaar.

Aan het werk...

1 klant bellen en daarna ga ik lunchen

Wow !!! 1 klant !!!

STRESSS !!!! :eek:

Zat eigenlijk te denken om eens stevig aan mn derde been te gaan trekken, maar bij nader inzien ga ik m eerst wassen. :cool:

Mij ziek aan het lachen met die gekke hollanders hier op dit forum :D

Aan het eten... bijna naar de gym...

Begroting maken van financieen... nog nooit gedaan... :cool:

Aan het eten... bijna naar de gym...

Terug
Naar boven