AndroidHealthClinic

Dertiger met heel hoog libido

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt langs de ene kant topics waar mannen klagen dat ze een te laag libido hebben. Dit is de andere kant van de medaille.
Zijn veel mensen hier misschien niet gewend. Topics daarentegen met lage test aanmaak, dikwijks als gevolg "van", vaak des te meer.
Terwijl mensen met een hoge natuurlijke aanmaak voor problemen kunnen staan waar hele boekenkasten mee te vullen zijn.

Easy?

FB_IMG_1574251577329.jpg

Je denkt dat zijn mentale leeftijd lager ligt?

• Topic Starter Topic Starter
Je denkt dat zijn mentale leeftijd lager ligt?

Het onderwerp van dit topic is op zich al een gemakkelijk doelwit voor flauwe opmerkingen. Je hoeft er geen onnodige schepjes bovenop te doen. Vertel liever hoe het met jouw libido gesteld is als je dan toch wil reageren.

T lijkt erop dat je graag wil horen dat je een speciale uitzondering bent.
Er zijn echt wel meer jonge dertigers met hoger dan gemiddeld libido.
Die zullen wss alleen niet snel een topic aanmaken erover.

Misschien moet jij geen PM sturen naar een moderator om hem te zeggen hoe hij zich moet gedragen. Dan doe ik er, inderdaad, met alle plezier nog een extra schepje bovenop.

Omdat je als moderator automatisch voorbeeldgedrag stelt? Je bent mijn topic opzettelijk aan het laten ontsporen, dan ben je je naam als moderator niet waard en begint de provocatie bij jou ;)

Ik vond het weten van jouw biologische leeftijd nochtans relevant.
Omdat je als moderator automatisch voorbeeldgedrag stelt? Je bent mijn topic opzettelijk aan het laten ontsporen, dan ben je je naam als moderator niet waard en begint de provocatie bij jou ;)
Waarvan akte! We zullen per direct intern een noodvergadering beleggen.

T lijkt erop dat je graag wil horen dat je een speciale uitzondering bent.
Er zijn echt wel meer jonge dertigers met hoger dan gemiddeld libido.
Die zullen wss alleen niet snel een topic aanmaken erover.

Dat geloof ik graag, ik wou met dit topic polsen hoe het doorsnee zoal zit eens de 30 gepaseerd en hoe men er dan mee omgaat. In mijn directe omgeving zie ik net het omgekeerde en dan voel je jezelf idd een uitzondering. :D

Neen, het is maar wat algemeen als normaal wordt beschouwd die er voor zorgt of iets al dan niet "normaal" is. Vandaar dit topic om dat even te polsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven