AndroidHealthClinic

Wat doe je NU?

Net thuis van de gym, was weer eens borst uurtje ... en nu te wachten tot de sushi is ontdooit !! Goffer ik heb trek ! Vanavond misschien nog wat rommelen in de stad :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Bijna klaar met de ene job en dan hup naar de andere job.
Vandaag vreselijk lekker bruut getraind (borst en triceps) en morgen een herhaling schouders/rug :)

Net terug van een HEERLIJKE bicep training en ook buik zeer goed aangepakt.

Ik zit hier dus een voldaan man te zijn, roggebroodje kip in de hand.. Het leven als bodybuilder is lekker hoor :D

Uitrusten van een dom essay (en training) dat ik heb moeten schrijven. Eindelijk - nu even in het Gare Hanenhok hangen en dadelijk pitten.

Ben weer zinloos aan het posten...

terug van uitgaan, was blijkbaar voetbal interland van 15-16 jarigen hier in roeselare (nederlanders - denen, ...) helaas hebben er een paar voor het eerst ECHT bier leren drinken (jupiler ;)) - met de gekende consequenties ) en begonnen de nederlanders met een man of 60 de stad onveilig te maken :mad: , gelukkig waren het allemaal ecto's - keek zelfs uit of ik benchmark of de frenk niet zag - m'n vingers jeukten om er een paar te fraggen :rolleyes: ;)

Dalijk weer na wiskunde training... PFFF... vandaag laatste dag. :)

Kwark met havermout op en nu douchen :cool:

koffie aan het drinken en kip aan het eten.

Over 5 minuten naar de gym rijden...

Willen trainen, maar weet niet waar. Iemand goede suggestie?

Ik ga nu ff poepen, de kop steekt er al uit :D

Mentaal aan het voorbereiden voor de rugtraining die zo gaat komen :o

Daarnaast even vitamientjes naar binnen gooien.

ik moet op dit moment geweldig farten, het houdt nu toch al een halfuurtje aan en DAAAAAAAAMN

chillen...drukke dag op mn werk gehad

net thuis van familie feestje.. Lekker gratiz vis eten !! :D Nu ff relaxen op de bank met inet..zo meteen eens onder de douche springen, Dan maar de stad in feesten ;)

Effe eten.

Even forum leze.. ben vandaag bij de fibo geweest.. veel gelopen en best wel vermoeiende dag gehad.. dus zo lekker mijn nestje in. :D

Aiki kipnoodles aant steken, sebiet maffe...

Terug
Naar boven