MightyDuck
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
Man-Mountain zei:ik moet verdomme nog heel de avond (en nacht) gaan schrijven voor een deadline morgen
Wat schrijf je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man-Mountain zei:ik moet verdomme nog heel de avond (en nacht) gaan schrijven voor een deadline morgen

MightyDuck zei:

Man-Mountain zei:afstudeerscriptiehoofdstuk, ik schat dat ik rond 3 uur klaar ben![]()

Kom je nu meeMightyDuck zei:Dan moet je van te vóren wat eten ná je slaapje en vóór het trainen. Slapen, vooral langer dan 20 a 30 minuten doet je stofwisseling inzakken waardoor je slap, koud en naar bent.![]()

MightyDuck zei:Ah, maar níet als je hier blijft posten dus scheer je weg! We zullen MrJ vragen of ie je wil blocken tot morgenochtend![]()
DBC01 zei:Zit hier te soppen op m'n werk. Zo meteen maar even bidden dat er een trein rijdt want ik zak iiiii-hin.
Gelukkig heb ik 99% van de keren m'n blikjes of 1,5L fles colalight bij me en deze keer ook. Op m'n werk wel extra blikjes gekocht en deo gescoord want de boerderij was weer van de partij.MightyDuck zei:Ah wat ik trouwens nog wou zeggen op je geklaag aan het begin van de avond. Met je trein ellende, om het ach en wee compleet te maken had zeker ook nog ie-de-reen een flesje drinken bij zich behálve jij?
Stond nochtans een collumn over in Spits! een jaartje geleden, dat mensen zo individueel en onbetrokken zijn. Bijv. tijdens een vertraging wanneer het erg warm is en je dorst hebt maar je flesje is leeg, en tegenover je zit iemand die pas ingestapt is met een heerlijk vol flesje water.
Dat je dan niks krijgt al hangt je tong op de grond, en je zou willen vragen of je een slokje mocht maar dat hóórt niet, das onbehoorlijk. "Ik wil er voor betalen mevrouw, u mag het zelfs in mijn handen gieten als u vies van me bent! omdat ik naar tren stink"
't zou jou verhaal kunnen zijn.
Hertje alias DBC01 zei:Gelukkig heb ik 99% van de keren m'n blikjes of 1,5L fles colalight bij me en deze keer ook. Op m'n werk wel extra blikjes gekocht en deo gescoord want de boerderij was weer van de partij.