Fitness Seller

Wat doe je NU?

MightyDuck zei:
Dan moet je van te vóren wat eten ná je slaapje en vóór het trainen. Slapen, vooral langer dan 20 a 30 minuten doet je stofwisseling inzakken waardoor je slap, koud en naar bent. :)
Kom je nu mee :)

DBC01 zei:
Zit hier te soppen op m'n werk. Zo meteen maar even bidden dat er een trein rijdt want ik zak iiiii-hin.

Hey DBC,je zit s,avonds op je werk,staat in het weekeinde als portier.
Volgens mij moet je daar toch wel genoeg mee verdienen voor een autootje?
Waarom de trein? heb je geen rijbewijs?
Dat ik erbij verdiende in het weekeinde verdiende ik praktisch 2 maandsalarissen.
Moest dan wel van 22.00 tot 10.00 arbeiten....
Maar dan heb je ook wat.

MightyDuck zei:
Ah wat ik trouwens nog wou zeggen op je geklaag aan het begin van de avond. Met je trein ellende, om het ach en wee compleet te maken had zeker ook nog ie-de-reen een flesje drinken bij zich behálve jij?

Stond nochtans een collumn over in Spits! een jaartje geleden, dat mensen zo individueel en onbetrokken zijn. Bijv. tijdens een vertraging wanneer het erg warm is en je dorst hebt maar je flesje is leeg, en tegenover je zit iemand die pas ingestapt is met een heerlijk vol flesje water.

Dat je dan niks krijgt al hangt je tong op de grond, en je zou willen vragen of je een slokje mocht maar dat hóórt niet, das onbehoorlijk. "Ik wil er voor betalen mevrouw, u mag het zelfs in mijn handen gieten als u vies van me bent! omdat ik naar tren stink"

't zou jou verhaal kunnen zijn.
Gelukkig heb ik 99% van de keren m'n blikjes of 1,5L fles colalight bij me en deze keer ook. Op m'n werk wel extra blikjes gekocht en deo gescoord want de boerderij was weer van de partij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.728
GVD! ZIT DAT *^%$&$*67-HERT WÉÉR INGELOGD OP MIJN SYSTEEM! :mad:

Ik zit te eten...

koffie met rijst als ontbijtje, en dan weer lekker BUITEN aan t werk als landmeter:mad:

Daar zitten we weer, werken in een erg koel gebouw. Meer zin in andere dingen. Niet echt naar me zin . mjah..

Zo de kwark maar eens opeten

beetje aan t lamballen op me werk.. :yawn: nog 2 weken en 6 dagen en dan 2 weken vakantie :)

te dagdromen over vakantie
blij zijn met mn gehaalde exames
het warm hebben

beetje aant niksen, over half uurtje weer werk *gaap*

aan het werken op een call-centre, gelukkig is het erg rustig zodat ik wat kan lezen op DBB en Fok.

onder mijn oksels de spirit of freshness aan het bewonderen/ruiken

Aan het werk.. nou ja beetje aanwezig zijnen lief lachen. :D

Vertel es? hoe verdien jij je geld met lief lachen?
Als IK lief lach rent het voltallige personeels bestand de deur uit....

Ben lekker vrij vandaag :D

K ga zo maar naar strand denk ik en vanavond weer trainen :coolnana:

Terug
Naar boven