XXL Nutrition

Wat doe je NU?

net thuis van werken. nu ga ik zo ff douchen en eten. maybe nog ff wat buik hier doen en de afwas. Vervolgens denk ik even plaatselijk jazzcafé in om te ontspannen nippend aan een spa blauw.

spaghetti eten :D

Spullen klaarzetten, morgen vertrek ik op reis.

Boeken bestellen voor volgend jaar...

Ik ga slapen weltrusten mensen!

Slaapze.

Ik lees nog ff verder.

GOEDEMORGEN!

k heb ff een heerlijk bord spaghetti weggewerkt, een fijne shake om het weg te spoelen en het schijten dringt zich al aan...

I love mornings.... (not really :D)

waarom niet. Vroeger wel eens ontbeten met chinees :D

Zit ff te eten nu. Bleek uit ademanalyse (BodyGem) dat ik zon 1000kcal te weinig binnen krijg...

Ach eten is eten. Ik zou wel een bigmac lusten nu...

:D

haha ik ontbijt erg vaak warm de laatste tijd. vooral rijst is een fijn begin van de dag (met gebakken ei en ananas!)
Een goed begin is het halve werk :D

k ben net terug van school. Tentamen gemaakt en gehaald. Gingen er alleen een paar van die miepen uit de klas lopen zeuren dat er vragen uit de toets moesten worden gehaald omdat ze em niet gehaald hadden. En aangezien ik m niet bepaald dik heb gehaald (had er eerlijk gezegd ook geen fl**ker aan gedaan :D) moet ik nog maar eens even zien hoe eens ik het met de uitkomst ga zijn.....
maar goed, nog 3 toetsen en het jaar zit er op.

Zo meteen de stad in, vanaf vandaag zijn het koopjes in België.
Nu we er eens snel kunnen bij zijn moeten we er van profiteren...

Zometeen even lekker trainen, zonnebankje en voor de rest van mijn vrije dagje doe ik lekker weinig!!!

Ik ben weer veel te laat op, ik had eigenlijk al lang in bed moeten liggen. Ik heb nu vakantie en het wordt tijd dat ik maandag ga werken, dan krijg ik weer ritme in me leven en dan gaat trainen ook stukken beter. Ik eet nu nog wat en dan slapen, morgenvroeg weer werken...

Ik ben me aan het vervelen

rukke achter de pc! wat anders ;-) grapje

ben buik aan trainen

Verstoppertje en jij verstopt je en ik zoek niet.. goed... :D

Terug
Naar boven