XXL Nutrition

Wat doe je NU?

Bak kwark eten.

Zelda zei:

Berg de slingers maar weer op!!! :(
Jakkes wat een k*tervaring even de frustraties er uit beulen anders vermoord ik straks een kat die ook wel wat meer begrip op zou kunnen brengen en voor de verandering zijn kop eens zou kunnen houden :mad: GRRRRRR
Maargoed poging nr 1 FAILED

Volgende keer beter, binnekort ben je die rij examen al lang vergeten, succes bij je her-examen ;)

twjunk zei:
Volgende keer beter, binnekort ben je die rij examen al lang vergeten, succes bij je her-examen ;)

ThnX :) een hart onder de riem gestoken krijgen is altijd fijn :o

(wat klinkt dat raar :D zo heet dat toch!??)

Snoepje zei:
Jakkes wat een k*tervaring even de frustraties er uit beulen anders vermoord ik straks een kat die ook wel wat meer begrip op zou kunnen brengen en voor de verandering zijn kop eens zou kunnen houden :mad: GRRRRRR
Nee !!! K*t joh !! :( 2e kans komt goed. Waar ben je op gezakt ?

Snoepje zei:

Dat is jamer dame, klote voor je. Weet hoe frustrerend het kan zijn.

Volgende keer haal je het zeker wel, Suc6!!

Snoepje zei:

Zeker k*t, die zenuwen ook hé zwaar irritant! Altijd zorgen ze ervoor dat je zwaar onder je niveau presteert. Maar goed volgende keer beter.

Veel succes alvast!

Neuk het systeem van Theo Maassen aan het luisteren :roflol:

Snoepje zei:

Ach joh, de meesten zakken de eerste keer. Ik slaagde ook pas m'n tweede poging, je weet nu in ieder geval hoe het er aan toe gaat tijdens het examen.

Better luck next time.

Absolutely zei:
Nee !!! K*t joh !! :( 2e kans komt goed. Waar ben je op gezakt ?

Niet ver genoeg vooruit gekeken waardoor het geheel nogal gehaast over kwam :(

thnx boyz!!! tweede keer moet idd makkelijker worden, weet nu wat me te w8ten staat!

Snoepje zei:
Niet ver genoeg vooruit gekeken waardoor het geheel nogal gehaast over kwam :(

thnx boyz!!! tweede keer moet idd makkelijker worden, weet nu wat me te w8ten staat!

Hey, Join The Club! Ben vandaag ook gezakt :D

Wat ik nu doe? Ik typ met 1 hand, met de andere krap ik ff lekker aan me ballen :) Mmmm

Zo ook weer thuis en ga lekker een kipfiletje eten... woei...

Me geestelijk voorbereiden voor wat zo komen gaat....

Je kent me nu toch onderhand wel,Paarsje :D

Heb je echt geen weet? :rolleyes:

Terug
Naar boven