- Waardering
- 52
Snoepje zei:11.40!![]()
![]()
ik laat weten of er partie is!
(wordt met de seconde zenuwachtiger op t moment!!)
En ? ? ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snoepje zei:11.40!![]()
![]()
ik laat weten of er partie is!
(wordt met de seconde zenuwachtiger op t moment!!)
Sport2000 zei:ga zo eten, beetje proppen, dan maar weer eens revalidatie-training voor de benen doen![]()
Zelda zei:
GRRRRRRtwjunk zei:Volgende keer beter, binnekort ben je die rij examen al lang vergeten, succes bij je her-examen![]()
een hart onder de riem gestoken krijgen is altijd fijn
zo heet dat toch!??)Absolutely zei:Pas op !!
Ik zit met een ex te msnen ... die ineens heel open is over wat wij hadden
Wat een wereld..

Nee !!! K*t joh !!Snoepje zei:Berg de slingers maar weer op!!!![]()
Jakkes wat een k*tervaring even de frustraties er uit beulen anders vermoord ik straks een kat die ook wel wat meer begrip op zou kunnen brengen en voor de verandering zijn kop eens zou kunnen houdenGRRRRRR
Maargoed poging nr 1 FAILED
2e kans komt goed. Waar ben je op gezakt ?FrederX zei:
Snoepje zei:ThnXeen hart onder de riem gestoken krijgen is altijd fijn
![]()
(wat klinkt dat raarzo heet dat toch!??)

Snoepje zei:Berg de slingers maar weer op!!!![]()
Jakkes wat een k*tervaring even de frustraties er uit beulen anders vermoord ik straks een kat die ook wel wat meer begrip op zou kunnen brengen en voor de verandering zijn kop eens zou kunnen houdenGRRRRRR
Absolutely zei:Nee !!! K*t joh !!2e kans komt goed. Waar ben je op gezakt ?
Snoepje zei:Niet ver genoeg vooruit gekeken waardoor het geheel nogal gehaast over kwam![]()
thnx boyz!!! tweede keer moet idd makkelijker worden, weet nu wat me te w8ten staat!

Mmmm