MuscleMeat

Wat doe jij in je brinta?

Ben ik de enige die liever havermout eet dan Brinta? ???

Water in mijn shake beker 2 scheppen eiwitten erop 50 gram brinta, schudden en opdrinken ;)

ik eet het niet voor de moment, maar binnekort gewoon magere melk erbij

3 scheppen eiwitten 3-4 scheppen brinta
als je meer doet word het behoorlijk dik ja.. of je moet een mega shakebeker hebben..(of blender)

3 scheppen eiwit, wel erg veel van het goede of niet? Bedoel je 3 eetlepels of echt drie lepels die altijd bij de whey geleverd worden?

3 scheppen eiwit en en 3-4 scheppen brinta....
Zonder melk ;)
Kan je net zo goed zand gaan eten op het strand :D

magere melk uit de magnetron brinta er bij roeren klaar

om het wat zoeter te maken kan je een lepeltje honing bij de melk doen voor je deze opwarmt even roeren dan de brinta weer roeren en hij is wat zoeter

wel natuurlijk je voedings schema bijwerken honing is niet 0/0/0

groeten

dennis

• Topic Starter Topic Starter
Heb net banaan en koude melk in de blender gepropt, smaakte al stukken beter.
Maar toch vond ik het niet geweldig morgen maar een pak havermout halen.

Warm met melk en af en toe een eetlepeltje kaneel.

Laatste tijd echter over gegaan op havermout, eerst in de blender om fijn te maken (100gram), dan stuk of 6 aardbeien en halve liter melk erbij en nog een keer blenden en drinken maar.

Ik eet het koud, maak er een dikke brij van. Magere melk, whey en soms een klein schepje cacao.

gewoon wat kwark bijgooien en een beetje water om het wat 'smoother' te maken. Als je aan het bulken bent, gewoon met melk en een banaan. Ik vind het even heerlijk als een pizza =)

100 gr brinta
350 - 500 ml melk ongeveer
soms met whey / banaan erbij

Oats, MP179726 5% korting, win

Goed idee om een topic over Brinta aan te maken!

Ik neem al bijna jaar het volgende recept, cut of bulk maakt niet uit. (Enkel de laatste 4 weken van de cut verlaag ik de Brinta van 100 naar zo'n 70 gram)

100 gram brinta
45 gram Whey
Beetje water

Heerlijk!!!

50gr brinta
250 gr magere kwark
20 gram whey

goed mengen en de avond vooraf in de koelkast ermee.
Smorgens heb je een lekker koel bakje. Je moet wel houden van een stevige brei natuurlijk, maar vind het persoonlijk erg lekker en het is een bom van eiwitten om de dag te beginnen (in mijn geval rond de 50 gram, is afhankelijk van merk kwark en whey) ;)

een handje crusley met chocola - combi is tha bomb

Ik gooi er gewoon wat melk bij.

Terug
Naar boven