MuscleMeat

Wat doe jij in je brinta?

Voor het slapen gaan lekker koud water flesje in de vriezer.. bij het wakker worden haal ik hem eruit ga ik douchen aankleden en alles.. havermout in de blender het ijswater en 1,5 scherp whey hmmmm heerlijk !

• Topic Starter Topic Starter
Zal vast wel ergens verkrjigbaar zijn in Belgie het is toch een vrij bekend product.
Heb net weer lekker een kommetje met melk brinta en banaan in de blender gedaan, misschien ga ik wel een scheut siroop doorheen gooien volgende x :P

Zal vast wel ergens verkrjigbaar zijn in Belgie het is toch een vrij bekend product.
Heb net weer lekker een kommetje met melk brinta en banaan in de blender gedaan, misschien ga ik wel een scheut siroop doorheen gooien volgende x :P
honing, choco, bruine suiker erbij is ook lekker maar dan op zijn beurt weer slecht qua voedingswaarde

Melk, beetje suiker (zo erg ist heus niet hoor...), klaar

een beetje meer melk dan moet maakt het al lekkerder, dan moet je er geen zoetigheden in doen;)

verkopen ze eigenlijk brinta in belgie, heb het nog nooit tussen de rekken zien staan

yup! check maar eens bij de rekken waar havermout en ontbijtgranen staan, soms zelfs bij afdeling babyvoeding. Je vindt het zowel bij carrefour als delhaize. Niet bij colruyt voor zover ik mij bewust ben...
Een zeer goed alternatief (nagenoeg dezelfde voedingswaarde) is ook weetabix original (niet de varianten met chocolade erbij enzo, gewoon puur).

yup! check maar eens bij de rekken waar havermout en ontbijtgranen staan, soms zelfs bij afdeling babyvoeding. Je vindt het zowel bij carrefour als delhaize. Niet bij colruyt voor zover ik mij bewust ben...
Een zeer goed alternatief (nagenoeg dezelfde voedingswaarde) is ook weetabix original (niet de varianten met chocolade erbij enzo, gewoon puur).

Bambix misschien?

bambix, zijn dat niet van die babykoeken?:p

water en whey of bv melk, whey, kaneel, rozijnen

Elke morgen: 100gr brinte, 40gr bananenwhey, 40g pindakaas, 3-400ml magere melk en flink veel zoetstof...

Echt heerlijke chizzle

Ik dink de brinta, gewoon met melk, wel meer dan 250 ml anders is het niet drinkbaar.

40g brinta, 250ml melk en schep whey
Even roeren en dik laten worden, dan kan ik het tenminste eten en niet drinken ;)

water

gewoon whey en water

Kommetje melk en hardstikke veel brinta erbij :D Van die lekkere dikke pap ^^

Terug
Naar boven