Raverboy21
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
honing, choco, bruine suiker erbij is ook lekker maar dan op zijn beurt weer slecht qua voedingswaardeZal vast wel ergens verkrjigbaar zijn in Belgie het is toch een vrij bekend product.
Heb net weer lekker een kommetje met melk brinta en banaan in de blender gedaan, misschien ga ik wel een scheut siroop doorheen gooien volgende x![]()
verkopen ze eigenlijk brinta in belgie, heb het nog nooit tussen de rekken zien staan
yup! check maar eens bij de rekken waar havermout en ontbijtgranen staan, soms zelfs bij afdeling babyvoeding. Je vindt het zowel bij carrefour als delhaize. Niet bij colruyt voor zover ik mij bewust ben...
Een zeer goed alternatief (nagenoeg dezelfde voedingswaarde) is ook weetabix original (niet de varianten met chocolade erbij enzo, gewoon puur).
Elke morgen: 100gr brinte, 40gr bananenwhey, 40g pindakaas, 3-400ml magere melk en flink veel zoetstof...
Echt heerlijke chizzle
Als je brinta warm is dan meng je pindakaas er makkelijk door heen hetzelfde geld voor havermout met pindakaas.die pindakaas ga ik ook es proberen. Mengt dat goed?