AndroidHealthClinic

Wat drink jij tijdens uitgaan? en wat neem je als je thuis komt?

water,wijn,champagne,koffie :D, neh

mojito(alst kan) vodka redbull

bier, sambuca en tequilla

shit als goldstrike, wodka en strohrum kan ik niet meer hebben. bij tequilla staan de tranen ook in me ogen, maarja.. dan moet het.

Voornamelijk bier en soms een shotje oid.

Meestal is bier en sterke drank op één avond geen goede combinatie voor mij. Dan word ik weer wakker met een groot zwart gat in me geheugen.

tijdens uitgaan: baco
thuis: litertje water tegen de koppijn, een shake komt er meestal niet meer van ;)

rode wijn of bier of een buffel erbij

thuis dextro maria distel kwark en pomoenpitten

bier :D

bij thuiskomst halve liter water dan heb ik dag erna geen kater

klopt ja, zo praat je het gebruik in het begin goed.
"Ach, ik neem ghb zodat ik geen alcohol hoef te drinken"

De gevorderde junk probeert eerst goed dronken te worden, maar om dat te versnellen/verergeren gooi je ghb door je bacardi.

Whehe, precies baas!

15 a 20 biertjes meestal gevolgd door een flink pak friet. Een ganse week cutten is dan meestal om zeep:(

thuis drink ik bier en tijdens het uitgaan drink ik meestal rode wodka redbull of gewoon rode wodka:D heurleukk

voor het uitgaan bij maten thuis meestal sterke drank en in de kroeg/disco bier. Thuis water, veel water :roflol:

Hertog Jan, dan wijn, Baco of wat me ook gevoerd wordt.
Als ik thuis ben 1 liter water en dan slapen.

Bier en baco. Als ergens uit ben waarvan ik weet dat je er goed kan vreten in de buurt dan doe ik dat. Anders bak ik eitjes met een paar kameraden :P

wodka, of goldstrike, of bacardi cola

Bier vind ik niet lekker, na het stappen even langs de febo, om wat hamburgers te eten (heb altijd vette honger snachts) als ik thuis kom een bak kwark.

maar zo super vaak ga ik niet uit.

Als er cocktails zijn:

Gin fizz, Cuba Libre of een Mojito.

anders gewoon Gin tonic en bier,

thuis meestal water:D

Spa rood.

Red label cola...

en als ik thuis kom wat lekker vaginavocht van mijn vrouwtje...

Tijdens stappen red bull. Als ik thuis kom bak rijst met paar eieren. Volgende ochtend eieren met havermout.

Cocktails, baco of rode wodka redbull.

Terug
Naar boven