AndroidHealthClinic

Wat drink jij tijdens uitgaan? en wat neem je als je thuis komt?

Ik hou me aan de regel bier na wijn, geeft venijn, wijn na bier, geeft plezier.
Hangt er dus vanaf wat ik eerst neem.

Laatste weken heb ik de gewoonte om na een biertje aan de chocomel te gaan :D

Gister had ik voor 30,- muntjes gehaald, bleek dat we binnen een 1,5u weer weg gingen en de rest had ook nog muntjes (appelpop) :| dus toen na het eerste wijntje gingen we maar aan de rode vodka.. duurder drankje werd er niet geschonken.

Als ik thuis kom van het stappen en heb meer dan 5 glazen alcohol op ff glaasje water.
Als ik opsta met lichte koppijn 2 paracetemollen, glas water lauwe douche.

Ik hou me aan de regel bier na wijn, geeft venijn, wijn na bier, geeft plezier.
Hangt er dus vanaf wat ik eerst neem.

Laatste weken heb ik de gewoonte om na een biertje aan de chocomel te gaan :D

Gister had ik voor 30,- muntjes gehaald, bleek dat we binnen een 1,5u weer weg gingen en de rest had ook nog muntjes (appelpop) :| dus toen na het eerste wijntje gingen we maar aan de rode vodka.. duurder drankje werd er niet geschonken.

Als ik thuis kom van het stappen en heb meer dan 5 glazen alcohol op ff glaasje water.
Als ik opsta met lichte koppijn 2 paracetemollen, glas water lauwe douche.

ben je toch een zuipschuit sophietje, misschien kun je met tractortje daten

ik ben ook meestal bob, dus dan gewoon paar cola's

en anders... massa's wodka red bull of wodka orange :D :D :D

of wat bier, cocktails, duvel, donkere leffe, champagne,.......

alles wat god verbiedt

Uurtje voor ik opstap ga 1L melk, half uur van te voren soms paar wodka jus50/50 gemengt, tijdens opstap gaan bier of wodka redbull of ander mixdrankje (natuurlijk ook spa blauw en cola light tussendoor) en hier verklaren mijn vrienden mij voor gek.
Ik neem tijdens het opstap gaan ongeveer 6 amino's in verdeeld over de avond:o
Na het opstap gaan neem ik altijd een whey shake met 1Liter melk:D

meestal flessie wijn en nog wat glazen en dan cola light, soms ga ik ook wel zuipen, dan pak ik wodka of whiskey cola, malibu cola kan ook nog wel.

voor: bier, whiskey, wijn ..en water.
tijdens: meestal bier, soms tequilla, vodka, whiskey ..en water.
na: iig veel water.

Biertjes en XTC is voldoende,alhoewel dat laatste alweer 1½ jaar geleden is geweest.

paar biertjes, spa blauw, limonade
soms paar whiskey cola's, mojito...etc :p
is toch al weer paar weken geleden dat ik nog uit geweest ben

als ik thuis kom eet ik altijd nog wel iets voort slapen gaan

Bier, Corona, Whisky, Baco's, Rose, etc etc hehe. En veel ook.
Thuis neem ik een shake. Daarvoor vaak nog wat snackvoer in de vorm van een broodje gezond ofzo. En een half litertje water. En als ik enorme honger heb, wil ik er nog een boterham of 6-8 met brie en andere rotzooi naar binnen knallen. Vaak word ik dan wakker met mijn kop op een boterham brie. Ben dan al in slaap gedonderd voordat ik alles op heb, lol.

Bier en zodra ik thuiskom litertje water.
Ochtend daarna meestal eieren en melk als ontbijt. Ik heb bijna altijd zin in melk na een avondje zuipen :D

meestal bier, vieux, apfelkorn ofzo. En tegenwoordig zijn de long island ice-tea's ook goed om snel lam te worden ;)

bier en hamburgers.

Als ik wegga meestal max. 1-3 drankjes, 1x in de 2 maanden dat ik me eens vol laat lopen. Meestal drink ik dan cola light+vieux/baco of wijn. Als ik thuis kom 100-150gr. noten+kwark.

Ik drink tijdens uitgaan 99% bier. Andere drankjes worden smerig als je er veel van drinkt, bier niet. Als bier een duur drankje was nam ik het nog, maar het is juist lekker goedkoop. :)

bier, baco, ghb, sambuca, champagne, wijn uh ja wat niet eigenlijk... :D

Als ik drink ,bier baco, maar bijna altijd zit ik aan de water.
Na het uitgaan altijd 500 gr kwark voordat ik mn nest in ga.

spa nothing else matters:D

Ervoor Whisky Cola, tijdens het uitgaan Whisky Cola en als ik echt vol zit aan het water.

Terug
Naar boven