XXL Nutrition

Wat een perfect lichaam! Wie is dit?

Geef mij Purple maar

Ze was winnaar in middelburg... Erg mooi inderdaad !!!

Vind je dat perfect? Ik vind er weinig aan eerlijk gezegd. Ook geen uitstraling.

Sorry Vince maar moet met Aimee meegaan.

ja.. dat is wel jammer.. ze kijkt nogal "niet aardig" .. maar verder vind ik erg prettig om naar te kijken...

Al kijk ik ook graag naar jullie ;)

Volgens mij worden vrouwen hier door de meeste mensen op andere punten beoordeeld dan mannen. Net zoals dat wanneer een vrouw een foto plaatst, er van alle kanten "lekker'' word geroepen, beetje jammer. Persoonlijk vind ik het er niet erg indrukwekkend uitzien, maar dat is mijn mening..

Niet veel uitstraling maar wel nice body maar ja ik ben maar een starter...Moet wel zeggen dat ik Aimee via site molski foto heb gezien en echt I'm impressed ..Netjes hoor!

Zou zo graag zo iemand willen ontmoeten via mijn eigen sportschool maar ben haar nog steeds niet tegen gekomen gewoon om mee te sporten en advies van te krijgen..Zie altijd mannen .Niet dat ik het erg vind maar is toch anders ..ach ja geduld is een schone zaak ( sorry kan zijn dat ik dit uitspraak niet goed zeg haha tja NL taal is niet altijd makkelijk!)

Perfect vind ik een erg grote uitspraak.
Bovenlichaam is heel behoorlijk maar het lijkt wel of ze nooit haar benen heeft getraind?

wil je met haar daten dan vince?:D

Benen zijn zeer slecht.

Vind haar niet mooi om te zien.

Doet me echt helemaal niks ...

Ik vind ze wel mooi :)

• Topic Starter Topic Starter
Sportfood.nl zei:
Perfect vind ik een erg grote uitspraak.
Bovenlichaam is heel behoorlijk maar het lijkt wel of ze nooit haar benen heeft getraind?

axestream zei:

Dit is niet echt een goeie benen-pose natuurlijk. Lijktt me moeilijk om in deze positie de beenspieren goed aan te spannen.

De benen komen in de volgende pose beter uit:
http://www.musclebabes.nl/pictures/nationaal/beverwijk_2005/pages/IMG01906a_jpg.htm
Maar jullie hebben gelijk, ze kunnen beter.

Schouders, bovenarmen en buik vind ik dus mooi.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven