AndroidHealthClinic

Wat een perfect lichaam! Wie is dit?

Wel een mooie buik.

Vind het maar een spriet geen uitstraling en ook nie sexy ofzo..

Ze is wel paalbaar dat wel ;)

ik hou persoonlijk meer van iets gespierder. Ik vindt dit niet het perfecte lichaam. ze ziet er mooi uit maar er komt af en toe wel wat mooiers voorbij.

Vind dat je niet haar meest charmante foto hebt uitgekozen.

Ze is een stuk gespierder dan ik ben...

Ik vind het er best goed uitzien

Alle respect voor deze dame. Om dit soort fysiek te bereiken is heel veel toewijding en heel veel uren hard trainen nodig.
Alleen het woord perfect wordt hier wel heel snel gebruikt. Ik denk dat de dame in kwestie het daar zelf ook wel over eens zal zijn.
Genoeg verbeterpunten, maar toch respect!

lisalady zei:
Niet veel uitstraling maar wel nice body maar ja ik ben maar een starter...Moet wel zeggen dat ik Aimee via site molski foto heb gezien en echt I'm impressed ..Netjes hoor!

Thanks! Natuurlijk moet eerst nog blijken hoe ik eruit zie als ik zo droog ben als het meisje op de foto want misschien vind je het dan niet zo mooi meer haha.

haar buik vind ik prachtig maar de rest kan nog niet eens tippen aan het lachje van purple....(weer 2 goede punten bij)

Met alle respect, maar ik vind haar dus wel er heel goed uitzien: haar belijningen op het bovenlijf zijn heel mooi, zoals schouders en haar buik is prachtig. Benen zouden wel wat beter kunnen.
Het is goed te zien dat hier toch wel hard voor gewerkt is!

Purple heeft een mooie uitstraling, maar qua gespierdheid haalt ze het (nog) niet bij deze dame. Komt nog wel Purple!

vind haar benen in totaal erg zwak, dit steekt nog meer af door een goede buik en niet verkeerde schouders en bovenarmen. ze mag ook wel iets vrolijker kijken tijdens het poseren ok als je geconcentreerd bezig bent kijk je wel eens gek......

Vind dat deze dame een erg mooie buik heeft. Benen zouden idd beter kunnen, maar is vaak wat moeilijker bij vrouwen he? Verder weinig commentaar want deze dame is verder dan ik ;)

Ik weet dat ik hier op een bodybuild forum zit maar ik vind het echt vreselijk lelijk die armspieren.

geen uitstraling , veel te mager

en ze heeft theezakborstjes .

geef mij maar ee echte vrouw , zoals mijn vriendin met 38cm armen

of aimeetje :kiss:

uitstraling : boven gemiddeld......zeker niet te mager (mooi buikje) ....meeste bb vrouwen hebben geen mooie borsten meer

ik vind haar wel wat hebben het is alleen inderdaad niet helemaal in verhouding want de benen zijn inderdaad niet echt je van het... maar wel een leuke meid om te zien op zich... en ja smaken verschillen ik heb inderdaad ook wel mooiere gezien ;)

Ik ben het eens met purple, dani, santino88 en hardgainers :D

Terug
Naar boven