MuscleMeat

Wat een perfect lichaam! Wie is dit?

Tommyboy zei:
uitstraling : boven gemiddeld......zeker niet te mager (mooi buikje) ....meeste bb vrouwen hebben geen mooie borsten meer

Sorry maar dit is geen BB vrouw! Bovenlichaam is misschien niet mager, omdat ze gewoon droog is, maar benen zijn echt dun en vind ik dus wel mager.

@Koetje: waarom geloof ik daar niks van? :no:

@Smokey Juul: lees de sectie Wedstrijdvoorbereiding en vind je antwoord...! :)

Doe mij purple maar! En snel!

Doe mij beide maar :D , Dat is toch veel leuker.
Eentje voor mij en eentje achter mij :cool:

En ik lekker in het midden ;)

Ben bijna de enige, maar ik vind haar qua verhoudingen er erg mooi uitzien.. Buiten het BB om zegmaar, ze heeft idd geen 'dikke'spieren oid.

ze ziet er tenminste niet mannelijk uit. dat kan je van de meeste vrouwelijke BBers niet zeggen.

skydirk zei:
ze ziet er tenminste niet mannelijk uit. dat kan je van de meeste vrouwelijke BBers niet zeggen.

Omdat er nogal een verschil zit tussen BBers en Fitness/Figure meiden en hoogstwaarschijnlijk is dat een hele hoop testosteron!

ik vind het er mooi uitzien, maar het is zeer zeker niet waar ik op val..

een vrouw moet slank zijn, de buik hoeft niet plat, als ze maar slank is.. en alles in verhouding is..

voor wat deze dame heeft bereikt zeker respect, alleen mij krijgt ze er niet het bed mee in.. maar dat was denk ook niet haar bedoeling :p

Perfect mss, maar zeker niet mooi :rolleyes:

Vind ik al te veel spieren en knap ik op af (te mannelijk).
Maar op zich wel mooi getraind.

grtz

Aimee zei:
Sorry maar dit is geen BB vrouw! Bovenlichaam is misschien niet mager, omdat ze gewoon droog is, maar benen zijn echt dun en vind ik dus wel mager.

@Koetje: waarom geloof ik daar niks van? :no:

@Smokey Juul: lees de sectie Wedstrijdvoorbereiding en vind je antwoord...! :)

ook veel fitnessvrouwen hebben geen borsten meer. net als bij de mannen zijn veel fitnessvrouwen de kleinere versie van de bodybuildingvrouwen vind ik eeerlijk gezegd. dat gaat wel meer op bij mannen maar ook bij vrouwen is het wel zo.

XLarge zei:
aimee dani en purple allemaal mooi!
Maar dit is mijn favoriet, rechts op de foto:D
[Link niet meer beschikbaar]

member van deze site
http://forum.dutchbodybuilding.com/member.php?u=14877

Ja Chells ziet er ook top uit! In ieder geval ook stukken beter dan die meid op de foto. Maar geen enkele Figure atlete haalt het bij echte bodybuilding.

For example Gina Davis

Gina6002.jpg

Elena Shportun

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aimee zei:
Ja Chells ziet er ook top uit! In ieder geval ook stukken beter dan die meid op de foto. Maar geen enkele Figure atlete haalt het bij echte bodybuilding.

For example Gina Davis

Elena Shportun

aaaaaaaaaaaah SUPERWOMAN.....superlichaam en ja ik zou er zeer graag een nachtje meeslapen :p

Grappig dat iedereen hier haar beoordeelt op haar coïtusuele voorkomen. Ze is toch niet voor niets wedstrijdatlete en dan moet je droog zijn. Het zelfde geldt toch ook voor mannen. Er zijn weinig vrouwen die het extreem droge mooi vinden bij een man en zo kan je ook echt nie thet hele jaar rondlopen.. ik zou haar wel eens willen zien met een vet % van rond de 15 % dan is het ongetwijfeld een lust voor het oog.

Dat is toch een DBB kwaal dat elke vrouw die hier foto's post beoordeelt wordt naar hoe lekker en geil ze is! Er wordt hier weinig beoordeeld vanuit Fitness/BB oogpunt en daar draait het juist om!

En ja, daarom blijven de meeste meningen hier:
Fitness modellen zijn geil, maar zodra er een beetje spieren opzitten zijn het manwijven! Ze zullen het NOOIT leren!

• Topic Starter Topic Starter
Aimee zei:
Dat is toch een DBB kwaal dat elke vrouw die hier foto's post beoordeelt wordt naar hoe lekker en geil ze is! Er wordt hier weinig beoordeeld vanuit Fitness/BB oogpunt en daar draait het juist om!

En ja, daarom blijven de meeste meningen hier:
Fitness modellen zijn geil, maar zodra er een beetje spieren opzitten zijn het manwijven! Ze zullen het NOOIT leren!
Klopt, ik word ook doodmoe van al die jochies die standaard een 10 neerzetten bij een doodgewone vrouwen-fysiek en dan komen met domme irrelevante opmerkingen als: lekker kontje...
Zucht...

Een moderator voor de fotogallery zou geen weelde zijn.

Ik blijf erbij dat de dame in kwestie vanuit figure-oogpunt een erg mooie buik, armen en schouders heeft.

Laatst bewerkt:
Aimee zei:
De vinger op de zere plek :D

De meeste kerels hier trainen omdat ze er goed uit willen zien zonder kleren aan. En met zo’n blik kijken ze dus ook naar fitness en bb dames.
Daar doe je niks aan...

Ik ben ook maar een man en het is inderdaad zo dat Fitness modellen er aantrekkelijker uit zien dan afgetrainde atletes, maar dat is inderdaad niet waar we op aan het beoordelen zijn hier. Verder is een wedstrijd foto echt een point in time... hoe lang ben je nou zo droog ? echt 5 dagen hooguit dan piek je en hoppetaa het vet schiet er weer aan. Als je dan als man op 7-8% blijft zitten en als vrouw rond de 15 of net daarboven dan heb je het toppunt van de coïtusuele aantrekkelijkheid bereikt.

Terug
Naar boven