smokey juul
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tommyboy zei:uitstraling : boven gemiddeld......zeker niet te mager (mooi buikje) ....meeste bb vrouwen hebben geen mooie borsten meer

skydirk zei:ze ziet er tenminste niet mannelijk uit. dat kan je van de meeste vrouwelijke BBers niet zeggen.

Aimee zei:Sorry maar dit is geen BB vrouw! Bovenlichaam is misschien niet mager, omdat ze gewoon droog is, maar benen zijn echt dun en vind ik dus wel mager.
@Koetje: waarom geloof ik daar niks van?![]()
@Smokey Juul: lees de sectie Wedstrijdvoorbereiding en vind je antwoord...!![]()
XLarge zei:aimee dani en purple allemaal mooi!
Maar dit is mijn favoriet, rechts op de foto![]()
[Link niet meer beschikbaar]
member van deze site
http://forum.dutchbodybuilding.com/member.php?u=14877
Aimee zei:Ja Chells ziet er ook top uit! In ieder geval ook stukken beter dan die meid op de foto. Maar geen enkele Figure atlete haalt het bij echte bodybuilding.
For example Gina Davis
Elena Shportun

Klopt, ik word ook doodmoe van al die jochies die standaard een 10 neerzetten bij een doodgewone vrouwen-fysiek en dan komen met domme irrelevante opmerkingen als: lekker kontje...Aimee zei:Dat is toch een DBB kwaal dat elke vrouw die hier foto's post beoordeelt wordt naar hoe lekker en geil ze is! Er wordt hier weinig beoordeeld vanuit Fitness/BB oogpunt en daar draait het juist om!
En ja, daarom blijven de meeste meningen hier:
Fitness modellen zijn geil, maar zodra er een beetje spieren opzitten zijn het manwijven! Ze zullen het NOOIT leren!
De vinger op de zere plekAimee zei:Dat is toch een DBB kwaal dat elke vrouw die hier foto's post beoordeelt wordt naar hoe lekker en geil ze is! Er wordt hier weinig beoordeeld vanuit Fitness/BB oogpunt en daar draait het juist om!

En nu je professionele bb-meningboerenkool zei: