AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Nog 4 boterhammen met kipfilet die ik overhad van vanmiddag , smaak begint echt tegen te steken. En vooral wanneer je je maten elke dag van die lekkere pita's zie eten

Dan verander je je voeding toch?
Zodra de voeding je tegen begint te staan begint het echt een sleur te worden en op een gegeven moment komt het letterlijk je strot uit. Dat wil je natuurlijk niet hebben als bodybuilder zijnde ;) Pak voor de verandering eens wat rijst met kip ofzo, of gooi wat sla/tomaat over je boterham heen bij de kip.. doe eens gek!

Brood+kip is echt niet het enige dat je mee naar school kan nemen.. of waar dan ook;

maak anders een tonijn salade en gooi dat over je brood heen, of wat pasta met tonijnsalade; of gebakken zalm.. you name it.

Dan verander je je voeding toch?
Zodra de voeding je tegen begint te staan begint het echt een sleur te worden en op een gegeven moment komt het letterlijk je strot uit. Dat wil je natuurlijk niet hebben als bodybuilder zijnde ;) Pak voor de verandering eens wat rijst met kip ofzo, of gooi wat sla/tomaat over je boterham heen bij de kip.. doe eens gek!

Brood+kip is echt niet het enige dat je mee naar school kan nemen.. of waar dan ook;

maak anders een tonijn salade en gooi dat over je brood heen, of wat pasta met tonijnsalade; of gebakken zalm.. you name it.

Inderdaad klinkt allemaal wel lekker enzo , maar men moeder zaagt elke dag dat ik zo veel eet , men broer traint ook dus hij moet ook veel eiwit producten tot zich nemen .

Als ik vraag aan men ma breng eens wat noten mee , zegt ze gewoon nee
Kwark koopt ze wel , dat moest ze wel van mij

je kan een kilo rijst AH merk halen voor 2 euries ofzo.. koolvis voor 3-4 euro / kilo; tonijn 60-90 cent per blikje, ligt eraan waar je het haalt. kip 6e /kilo;

anders sla je zelf toch het een en ander in? of je haalt je moeder over, ik bedoel.. laat haar zien hoe goedkoop het is etc.

je kan een kilo rijst AH merk halen voor 2 euries ofzo.. koolvis voor 3-4 euro / kilo; tonijn 60-90 cent per blikje, ligt eraan waar je het haalt. kip 6e /kilo;

anders sla je zelf toch het een en ander in? of je haalt je moeder over, ik bedoel.. laat haar zien hoe goedkoop het is etc.

zal ik zeker eens vragen , en doe jij die rijst gewoon in een plastieken potje met daar kip bij ? en welke delen van kip bedoel je precies ? en verwarm je dit eerst thuis ? laters

magere vruchtenkwark....500 ml.

Moet mijn eetpatroon volledig veranderen ivm een vrijdag geconstateerde veel te hoge 'slechte' cholesterol... iemand nog tips?

zal ik zeker eens vragen , en doe jij die rijst gewoon in een plastieken potje met daar kip bij ? en welke delen van kip bedoel je precies ? en verwarm je dit eerst thuis ? laters

Kipfilet.
in stukjes doen, kruiden erbij en opbakken... zelf doe ik er zo nu en dan wat ui bij, voor de smaak. en dan door de rijst mikken.

en ja, koude rijst met kip afgewogen in een plastic bakje.

en nee ik neem het koud mee, en eet het koud op ;) ik vind het koud net zo lekker, als je een magnetron in de buurt hebt is misschien praktischer en lekkerder, maar anders nog steeds goed eetbaar en beter dan die kip met brood van je :P

:) Mijn Monte Pelmo ijsbollen zijn nog aan het verteren:

- hazelnoot
- tiramisu
- koffie
- mocca

Kwark, net na mijn werk en zo maffen met een volle maag :p

havermout, 2 appels, water & vanillewhey :D

5:00
300ml melk+75gr ccg+banaan
7:00
300 ml melk +brinta+2 boterhammen pindakaas.

Net havermout met whey op als ontbijt, begin nu alweer honger te krijgen :(

Groene thee. Ook honger.

Zometeen 2 boterhammen met pindakaas, sla & kipfilet, samen met 2 sinaasappels.

raad maar eens ...

inderdaad -> chicken

80 gram Havermout+ 300ml melk+ 40 gram choco whey + appel

500ml magere melk + 50g 7 granen energie-ontbijt (brinta)

6eieren-> 2hele 4 eiwitten

NIKS! en ben daar knap sjago van!
moet nog ff wachten :(

Ontbijt, en tevens pre-WO:
Brinta met melk
0,5 Chocomelk
6 caps Green Bulge
2 visolie caps
1 multi-vit-pil
5 10 gram glutamine

2 Boterhammen Pindakaas

Terug