XXL Nutrition

Wat eet je nu?

4 boterhammen met 100g kipfilet :)

Mentos met een shitload aan aminopillen en wat isotonische sportdrank ):

Broodje shoarma en 250 ml halfvolle melk.

pasta met kip overgoten in curry

Gado gado

(meegenomen van huis)

De kantine is overstroomd :(

witte lijst met roerbakgroente en gegrilde kiphaasjes.

nou heb ik echt medelijden met je...tenzij je natuurlijk vet aan de snack a jacks zit :lick:

Haha neej daar ben ik weer niet zo gek op maar heb ook alleen ng maar de bbq smaak geprobeerd hoor :D Heb je ze ook met chocolade? die rijstwafels wel :) maar dan moet je ook niet een heel pak op snoepen natuurlijk :p Gewoon niet kopen, veel beter :D

Heb zostraks voor het eerst eieren klaar gemaakt in de magnetron.. niet slecht (en 45 seconden (per ei)) ... best handig.

Heb zostraks voor het eerst eieren klaar gemaakt in de magnetron.. niet slecht (en 45 seconden (per ei)) ... best handig.

Heb weinig zin om dit op te zoeken, dus hoe heb je dit gedaan?
En belangrijker, was het te eten en te vergelijken met gekookte eieren?
Thx.

Kwark! BOTS

Heb weinig zin om dit op te zoeken, dus hoe heb je dit gedaan?
En belangrijker, was het te eten en te vergelijken met gekookte eieren?
Thx.

schaaltje
ei breken in schaaltje
dooier kapot maken
45 seconden op vol vermogen (700 watt ?) (ik had om de paar seconden even gekeken of het helemaal gestold was. Uit voorzorg had ik er ook nog een stukje huishoudfolie over gedaan waar ik 2 gaatjes in had geprikt, maar dat was niet nodig)

beetje zout en peper
en smullen maar.

Smaakt als een hardgekookt ei. (maar omdat de dooier een beetje door het ei heen zit is de dooier niet zo vreselijk droog)

3 Bruine broodjes met hagelslag (: en een whey shak3

schaaltje
ei breken in schaaltje
dooier kapot maken
45 seconden op vol vermogen (700 watt ?) (ik had om de paar seconden even gekeken of het helemaal gestold was. Uit voorzorg had ik er ook nog een stukje huishoudfolie over gedaan waar ik 2 gaatjes in had geprikt, maar dat was niet nodig)

beetje zout en peper
en smullen maar.

Smaakt als een hardgekookt ei. (maar omdat de dooier een beetje door het ei heen zit is de dooier niet zo vreselijk droog)

Thx! Smaakt prima. Wel minder lekker dan een gekookt ei, maar ook in een fractie van de tijd.

Heb vandaag een junkmaaltijd in geboekt.
6 boterhammen met hagelslag en 4 met pindakaas.
vooraf had ik een eiwit shake. kan nu even genieten van een volle maag.
zo weer rijst met kip.

soepje:

20a2cg3.jpg

Terug
Naar boven