- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks lasagne, de overschaal is al mooi opgedeelt (2/3 voor mijen 1/3 voor mijn vader)
En als ie niet oppast schep ik nog meer op![]()

Wanneer ga je eens een DBB kookboek maken man
lekkere dingen shit !

) en toen boven het ei versnipperd. Oh wacht, er zaten ook 2 plakjes pittige 27+ kaas op. En omdat mijn vriendin truffelolie meegenomen had (van de Aldi) is het daar in klaar gemaakt (wie het breed heeft
) Beetje lo-salt en flink wat verse peper, en ik geloof wat paprika-poeder.dit is toch een mooi plaatjes-boek aan het worden. Meer dan inspiratie heb je toch niet nodig
Ik weet nog dat er rode ui in zit, en knoflook, paar tomaten die hun beste tijd al hadden gehad en een rood pepertje (zonder zaadjes) en spinazie (en een paar eieren uiteraard waarvan 2 met hele dooiers) en het spek is in de magnetron "uitgebakken" (tussen wat keuken-papier.. hee ik ben wel op dieet he) en toen boven het ei versnipperd. Oh wacht, er zaten ook 2 plakjes pittige 27+ kaas op. En omdat mijn vriendin truffelolie meegenomen had (van de Aldi) is het daar in klaar gemaakt (wie het breed heeft
) Beetje lo-salt en flink wat verse peper, en ik geloof wat paprika-poeder.
Ja, dat was het wel geloof ik.