XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Dam dat ziet er lekker uit Wazzup :P

eitje:

5ur5ft.jpg

Post workout:

175 gr. gegrilde kipfilet piri piri
200 gr. snijbonen
1 heel ei
60 gr. havermout

heerlijk

Een broodje poep.

Straks lasagne, de overschaal is al mooi opgedeelt (2/3 voor mij :D en 1/3 voor mijn vader)
En als ie niet oppast schep ik nog meer op :D

Rollade met bietjessalade (en mals dat de rollade is... goed gelukt)

2442n8y.jpg

lekker patat met,en een potje bier :D

Wanneer ga je eens een DBB kookboek maken man :D
lekkere dingen shit !

dit is toch een mooi plaatjes-boek aan het worden. Meer dan inspiratie heb je toch niet nodig :)

of zet erbij hoe je het maakt :D

Ik weet nog dat er rode ui in zit, en knoflook, paar tomaten die hun beste tijd al hadden gehad en een rood pepertje (zonder zaadjes) en spinazie (en een paar eieren uiteraard waarvan 2 met hele dooiers) en het spek is in de magnetron "uitgebakken" (tussen wat keuken-papier.. hee ik ben wel op dieet he :)) en toen boven het ei versnipperd. Oh wacht, er zaten ook 2 plakjes pittige 27+ kaas op. En omdat mijn vriendin truffelolie meegenomen had (van de Aldi) is het daar in klaar gemaakt (wie het breed heeft :)) Beetje lo-salt en flink wat verse peper, en ik geloof wat paprika-poeder.

Ja, dat was het wel geloof ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kabeljauwfilet.

dit is toch een mooi plaatjes-boek aan het worden. Meer dan inspiratie heb je toch niet nodig :)

Ik weet nog dat er rode ui in zit, en knoflook, paar tomaten die hun beste tijd al hadden gehad en een rood pepertje (zonder zaadjes) en spinazie (en een paar eieren uiteraard waarvan 2 met hele dooiers) en het spek is in de magnetron "uitgebakken" (tussen wat keuken-papier.. hee ik ben wel op dieet he :)) en toen boven het ei versnipperd. Oh wacht, er zaten ook 2 plakjes pittige 27+ kaas op. En omdat mijn vriendin truffelolie meegenomen had (van de Aldi) is het daar in klaar gemaakt (wie het breed heeft :)) Beetje lo-salt en flink wat verse peper, en ik geloof wat paprika-poeder.

Ja, dat was het wel geloof ik.

thx for the info , haha ja inspiratie genoeg:D
shit, wanneer kan ik is komen eten? haha

thx for the info , haha ja inspiratie genoeg:D

Ik kijk gewoon wat ik heb liggen en begin dan (meestal met ui)
... echt een idee had ik van te voren niet, maar nu ik de foto nog eens terug ie moet ik toegeven dat het een mooi plaatje is gewdoren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Macaroni pasta's met tonijn-garnaalsalademix + stukjes geitenkaas

Niks:P

broodje dubai uit een better food winkel.
bruin stokbrood met sla, sesamzaad, een soort chilisaus denk ik en gegrilde kip.

pre workout: 25 gram dextro 40gram whey + dubbele espresso

Terug
Naar boven