XXL Nutrition

Wat eet je nu?

2mca5ts.jpg

Chicken tonight. (kerrie.)

Pita!:cool:

2 rijstcrackers met gerookte zalm

120gr steak met 100gr provencaalse groenten mix

200gram paardenbeef en 120gram kippenham + 2boterham pindakaas

Laatst bewerkt door een moderator:
Geroosterde pita broodjes met een prutje van ui, knoflook, kipfilet, aubergine, paprikavlokjes, gedroogde chili, tomatenpuree en ... zevenblad (aka tuindersverdriet.... onkruid uit de tuin dus). Oh en een blaadje verse sla (ook uit de tuin, maar duidelijk geen onkruid)

vrij simpel vanavond...panga met sla tomaat paprika etc.

Macaroni met sla :D

500gram kwark

heb t net op:
250gr magere kwark
1 peer + 1 kiwi
eetlepel proteine (vanille)
eetlepel lijnzaad
1 weetabix
Wat kaneel erover heen en proppen :D .. zit vol ook ^^

Ik volg sinds kort de ultimate diet 2.0 van Lyle Mcdonald, van plan deze 3 weken te lopen. Om in korte tijd een maximale hoeveelheid vet kwijt te raken met spierbehoud. Daarna gewoon weer lekker doorbouwen.

Refeed dag vandaag. Na 4 dagen low carb (minder dan 50g), low kcal (1300 +-) en low fat dagen, met carb depletion workouts, veel sets high rep full body zo min mogelijk rust en s'avonds cardio erbij..... Is het nu eindelijk tijd om te eten! :D

Nu 250 gram muesli met 500 gram yogurt en 1 liter magere melk + 3 scheppen whey.

Straks eigen gemaakte rijstepap bereid met en honing en kaneel.

Daarna naar Artis met mijn vriendin (ja dat moet ook gebeuren :p) Zal even langs de AH moeten om mijn rugzak te vullen.... Vanavond doe ik dan een full body powerworkout (reprange 3-5). Ben benieuwd hoe ik me dan voel. Afgelopen workouts zat ik goed misselijk en duizelig in de gym, zal nu wel anders zijn.

iig, was zo blij dat ik me eindelijk vol kan stoppen met carbs nu...moest het even met jullie delen :p

120 gr brinta met 40 gr whey:D en 500ml melk:)

gehakt en spaghetti en tomaten ketchup

Geroosterde pita broodjes met een prutje van ui, knoflook, kipfilet, aubergine, paprikavlokjes, gedroogde chili, tomatenpuree en ... zevenblad (aka tuindersverdriet.... onkruid uit de tuin dus). Oh en een blaadje verse sla (ook uit de tuin, maar duidelijk geen onkruid)

werk jij?

50 gram rijst, 200 gram kip, 1 tomaat beetje sambal en 2 ananasschijven.

Bakske kwart

Terug
Naar boven