Fitness Seller

Wat eet je nu?

Een whey shake en twee bananen en een broodje kipfilet..
hmmm beetje vreemd maar wel lekka...

zalm met frieten en een tomaten salade.

63riwh.jpg

handvol nootjes en een tas koffie :coffeepc:

ijsje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Salade met witte tonijn (op olie) en cashews
:lick:

koolvis en water

18:30 --> 250 gram kwark + 1 heel gekookt ei
20:30 --> 250 gram kwark + 1 heel gekookt ei
23:00 --> 40 gram caseine-shake, klein handje cashews en paar gram visolie

Net: Blik tonijn + bos celderij met halve eetlepel pindakaas.

Nu: Blik tonijn + hele komkommer en 2x visolie..

Straks: 200 gram magere biefstuk met een bakje cherrytomaatjes in de pan met wat olijfolie, peper en gesnipperde basilicum. :p

Laatst bewerkt:
salade van kip, spinazie, pesto, rode ui, olijven en zonnebloempitten (damn wat lekker)

150 gr rijst (droog gewogen)
200 gr kip
30 gram cashewnootjes

salade van kip, spinazie, pesto, rode ui, olijven en zonnebloempitten (damn wat lekker)

Klinkt idd als een lekkere combinatie. Lijkt me dat zongedroogde tomaatjes met een klein beetje parmezaanse kaas daar ook goed bij zouden passen, om er een wat vollere salade van maken. (misschien een idee voor volgende keer :p)

Heb net mijn bestelling van xxl binnen, o.a een pot whey delicious limoen/citroen (was in de aanbieding ;)) Had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht, maar moet zeggen dat ik het een heerlijk verfrissend shakeje vind met dit warme weer.

Boekweit met tonijn. Yumz

mergpijpjes :D

Klinkt idd als een lekkere combinatie. Lijkt me dat zongedroogde tomaatjes met een klein beetje parmezaanse kaas daar ook goed bij zouden passen, om er een wat vollere salade van maken. (misschien een idee voor volgende keer :p)

goed plan inderdaad..Ikk heb nog zeelfgemaakte oven-geroosterde tomaten in de vriezer liggen tenslotte

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Ik eet ook koolvis... maar wat een verschil :)

14ieek5.jpg

100 gram gerookte zalm met zelf gemaakte tzatziki.

ff een paar crackertjes...

boterham met pindakaas.

Terug
Naar boven