XXL Nutrition

Wat eet je nu?

@wazzup waar heb jij zo leren koken :eek:

t'is ooit eens begonnen op mijn studentenflat

Ja ben je kok of heb je een goed vrouwtje ;)

dat laatste kan ik niet ontkennen (ze leest over mijn schouder mee), maar ik kook vaak zelf. Vriendin is meer va de degelijke Hollandsche pot.

vandaag een Provençaalse schotel:

2uj6zpv.jpg

restje soep

2qn421u.jpg

Dat ziet er goed uit Wazzup, zou je misschien eens wat meer ingredienten kunnen vermelden e.d. ;)

Dat ziet er goed uit Wazzup, zou je misschien eens wat meer ingredienten kunnen vermelden e.d. ;)

ingredienten wel, e.d. niet

Restje Chinese tomatensoep (van maandag, dus waarschijnlijk overleef ik het niet)
kipfilet
groene asperges
en een grote paddestoel (iets uit Korea, weet ook niet precies wat het is, maar zag er lekker uit en was een aanbieding die ik niet kon laten liggen)

klein scheutje worcestersaus
en een theelepel sambal peteh.

200 gram broccoli
400 gram aardappels
300ml wortelsap
200 gram kip

5pille humapro en chocomelk

Runder-gehaktbal met risotto en wortels.

slechte foto, maar damn wat lekker

21lk269.jpg

kipfilet, ui, knoflook, paprika, wat fajita kruiden uit een zakje, en een beetje uit een blikje "refried pinto beans" en wat sambal voor oompf op een blaadje ijsbergsla (bij wijze van wrap).

300 gram koolvis, 1 ei, 200 gram broccoli en nog komkommer :p

200fo29.jpg

Pre workoutmeal (1,5u voor de training)
Volkoren pasta
Sla + waterkers en tomaat
Steak

Pre workoutmeal (1,5u voor de training)
Volkoren pasta
Sla + waterkers en tomaat
Steak

pasta zonder saus ?

OT:

Salade van: sla (duh, maar wel Amerikaanse roondrandsla oid.. leuk spul, pluk er gewoon een paar baadjes vanaf en de plant blijft doorgroeien en me van sla voorzien. Ideaal)), tomaat, komkommer, rode ui, augurk, gebakken ei, gerookte haring met een lepel surinaamse eiersalade als dressing.

Yup pasta zonder zonder saus.
Droog is dat goed te eten en lekker.

Net post workout meal binnen ook.

Varkenshaasje
Rode en groene paprika, championen, wortelen, sojascheuten, selder
Basmati rijst
Sojasaus (light)
Look, provenciaalse kruiden, peper, vleugje zout en cajennepeper

Jij liever dan ik.

Kip met paprika:
2ilfnlt.jpg

Ik houd het vrij clean, zit nog in de cut.
Mijn ontbijt, vandaag fruit en brinta + whey, deze 2 maaltijden zijn de enige die carbs bevatten.

Jouw maaltijden zien er ook altijd wel lekker uit :D Om honger van te krijgen ;)

Ik houd het vrij clean, zit nog in de cut.
Mijn ontbijt, vandaag fruit en brinta + whey, deze 2 maaltijden zijn de enige die carbs bevatten.

Jouw maaltijden zien er ook altijd wel lekker uit :D Om honger van te krijgen ;)

Mijn maaltijd is ook een cut maaltijd... :) (en ja, dat is uitgebakken vel van de kip daar linksboven ;))

Nu net kwark met zelfgemaakte "reduced sugar" kersenjam (nou ja door mijn vriendin). Nu een uurtje of 16 vasten tot mijn pre-WO.

Ik ga me seves een roereitje bakken van 4eitjes met 20gr ementaler (maakt het smeuliger en geeft lekkere smaak).

een stack van een dropje met een pepermuntje !

Wat voor dieet ben je aan het doen Mister Wazzup?

--- Heb het al gevonden ;)
Intermittent fasting

Laatst bewerkt:
juist mijn ontbijt gegeten: smoothie van banaan - magere yoghurt en 25gr whey

Terug
Naar boven