MuscleMeat

Wat eet je nu?

1 - mijn vriendin had de camera mee.
2 - mijn mobiel heeft een val van de eerste verdieping niet overleeft
3 - een mais-pannenkoekje met wat rood spul en wat stukjes kipfilet is lang niet zo fotogeniek als het smaakte.

ik las het ja.. :( rip mobile :(

@ kip+mais, dat ga ik ook is proberen, ziet er goed uit! karma!

Moorse bloemkoolsoep met een kippenpoot :)

met bloemkool, een aardappeltje, ui, knoflook, kokos, kaneel, komijn, bouillon en wat melk.

jgrw34.jpg

let trouwens op het verschil met foto 2

5aj6zp.jpg

Wat een verschil voor 1 lullig blaadje koriander.

Netjes wazzup , heeft je vrouw kookles gevolgd

Wazzup, hoe ziet dat ervan binnen uit? heb je daar ook foto's van?:)

En waarom is de huid van de kip gedeeltelijk verwijderd? daarmee oogt en smaakt hij 10x beter!

Wazzup, hoe ziet dat ervan binnen uit? heb je daar ook foto's van?:)

Hoezo van binnen ?

Het is soep.

En waarom is de huid van de kip gedeeltelijk verwijderd? daarmee oogt en smaakt hij 10x beter!

Alleen als hij krokant is en ik geef toe dat hij in de magnetron is opgewarmd.. geeft een heel week velletje... niet lekker. Wat ik vaak doe is het vel eraf halen en dan apart even uitbakken totdat het krokant is .. super ! (maar vandaag niet.. geen tijd)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Netjes wazzup , heeft je vrouw kookles gevolgd

Nope. Zelf gemaakt, en nog nooit een (kook-)les gevolgd.

vrounieluutje rot eens op met je t*fus opmerkingen in mn karma. Je doet wel stoer, maar je bent zo achterlijk als het achtereind van een varken. Wat bedoel ik met glad ijs: Dat Wazzup elke keer mooie gerechten post en dat jij dan zegt dat zijn vrouw dat mooi maakt. Ik zou dat een behoorlijke k*t opmerking vinden. En nou oprotten uit mijn karma.

vrounieluutje rot eens op met je t*fus opmerkingen in mn karma. Je doet wel stoer, maar je bent zo achterlijk als het achtereind van een varken. Wat bedoel ik met glad ijs: Dat Wazzup elke keer mooie gerechten post en dat jij dan zegt dat zijn vrouw dat mooi maakt. Ik zou dat een behoorlijke k*t opmerking vinden. En nou oprotten uit mijn karma.

n:ANd9GcTYzJ8QS_UkZ2jMyM6TZl7qImu4iDGYriqy6Oeyh70PveEkF-k&t=1&usg=__hUe8JCln0SjaYQc0LqfqjrTzQs8=.jpg

mosterd-preisoep

24buji0.jpg

wazzup jij eet ook vaak soep, waarom? :p

Kwark + Nootjes

250 gram zalm

casseine shake 2 schep ga zo slape moet 8 uur opschool zijn

Bakje kwark :)

2 sneetjes tijgerwit met hagelslag

Terug
Naar boven