MuscleMeat

Wat eet je nu?

300 gr kip + 50 gram penne

Meeer foto's wazzup, ziet lekker uit! Heb Risotto al nagemaakt:P

Bedankt :p
Ja, je hebt van die jumbo bollen die heel erg gevult zijn met rozijnen, vandaar mijn 'slight concern'. Zal ze gewoon op mijn carb up lijstje zetten voor deze week dus ;)

Letterlijk alles op pagina 1308 van Wazzup ziet er verrukkelijk uit! Geen karma, maar wel +1!

Net 180 Gr Tonijn en straks spare ribs:meal:

koolvis met rijst

4ftvyx.jpg

6 x snee brood 35gr
3 x Kipfilet 15gr
1 x 300ml water
2 x Scoop Whey 15gr

Lekker, en een appel als toetje.

Weet je de voedingswaarden een beetje?, want dat ziet er wel heel erg smakelijk uit. Om zelf een keer te maken :p

Nope, geen benul.

Het was 120 gram rijst ongekookt gewogen, maar mijn vriendin heeft 80 gram gekregen nadat het gekookt was.

200 gram koolvis en een handje mosselen
wat groente (ui, knoflook, aubergine, wokgroente)
en dan de santen (10 gram ?) en de ketjap (5 gram ?)

Maar ik zie het nut niet in om exact uit te rekenen hoeveel het is. :)

Bedankt voor het recept,

Ben zelf ook niet zo'n exacte berekenaar, maar hieruit is wel een beetje te zien hoeveel het ongeveer is. Moet gewoon een beetje op mijn carb en vet intake letten, dit ziet uit als een prima low carb maaltje :p

Vanmiddag na het trainen nog 350gr vis/pangasiusfilet naar binnen gekwakt.
€2.89 per 400 of 500gr bij de Aldi

Bedankt voor het recept,

Ben zelf ook niet zo'n exacte berekenaar, maar hieruit is wel een beetje te zien hoeveel het ongeveer is. Moet gewoon een beetje op mijn carb en vet intake letten, dit ziet uit als een prima low carb maaltje :p

low carb ?

Als je het maakt zonder rijst is het een perfecte low carb maaltijd (wel meer groente toevoegen dan)

low carb ?

Als je het maakt zonder rijst is het een perfecte low carb maaltijd (wel meer groente toevoegen dan)

Helemaal de rijst over het hoofd gezien :o
Maargoed, dit soort gerechten zijn ook altijd prima zonder rijst. Idd wat meer groente dan.

Laatst bewerkt:
Die seroendeng maakt het duidelijk af.
Ziet er lekker uit!

Terug
Naar boven