Fitness Seller

Wat eet je nu?

Met een kaassausje was het helemaal af geweest:p

Maar das natuurlijk niet de bedoeling :finger:

75gr ongekookte zilvervliesrijst
130gr kipfilet(rauw gewicht)
20gr cashnewnootjes
125gr snijboontjes
1 visoliecapsule
0,7l water

haha ongekookte rijst word flink kauwen ja:D

Ik eet nu blikje tonijn, lekker hoor

Zit er verder niets van vocht in?

Hier walnoten. Zijn eigenlijk voor vanavond, maar te lekker :D

voor 3 porties had ik
1000gr ei eiwitten
210gr havermout
2 appels
40gr rozijnen

Stevige cake, maar ik moet zo geen opgeblazen gevallen hebben.
Kwaliteit van de foto zuigt wel maar het geeft een beeld:
znt2ew.jpg

mijn bakvorm was te klein, vandaar 2stuks.

Met een kaassausje was het helemaal af geweest:p

Maar das natuurlijk niet de bedoeling :finger:

Hij was zo al fantastisch. Met geroosterde zonnebloempitten en een beetje jus gemaakt van het fond van de steak. (die behoorlijk pittig gekruid was trouwens)

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

voor 3 porties had ik
1000gr ei eiwitten
210gr havermout
2 appels
40gr rozijnen

Stevige cake, maar ik moet zo geen opgeblazen gevallen hebben.
Kwaliteit van de foto zuigt wel maar het geeft een beeld:
znt2ew.jpg

mijn bakvorm was te klein, vandaar 2stuks.

ziet er goed uit, maar een kilo aan eiwitten ?

zakje Noodles met "pork flavor" (wtf ?)

maar dan met kip uiteraard.

Hij was zo al fantastisch. Met geroosterde zonnebloempitten en een beetje jus gemaakt van het fond van de steak. (die behoorlijk pittig gekruid was trouwens)

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

ziet er goed uit, maar een kilo aan eiwitten ?

per 100gr chocovite (de ei eiwitten) zit iets meer dan 10gr eiwitten.
Dus dat komt neer op net iets meer dan 100gr eiwitten voor 3 meals ;)
Ik heb ondertss ook weer wat opgestoken, best de rozijnen pas toevoegen als je de smurie in de bakvorm hebt gegoten.
Omwille ik 2x heb moeten bakken waren de rozijnen slecht verdeeld en ze zaten allemaal in mijn 2de baksel.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Net 100gr basmati rijst
150gr tonijn en een vleug ketchup

Pre workout, ga zo gaan trainen.

Laatst bewerkt:
60gr zilvervliesrijst
120gr tartaar
1 sneetje brood met 15gr pindakaas
0.5l water
:)

kipfillet met boterham, melk en een veel te zoete appel.

Gisteren: 1 groot stuk appeltaart - 1 groot stuk vruchtenvlaai - 1 groot stuk vruchtenvlaai-kers.
Gisterenavond: bier
veel bier :o

Laatst bewerkt:
Zalm met ovenfrietjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat heb je met die zalm gedaan? Zie er nog al zwart uit bij de randen. Ketjap er over heen ofzo ?

Jep inderdaad. een minuut of 4 gebakken (2 a 3 minuten per kant)
en daarna wat citroensap en Japanse sojasaus erover (Bio tamari)

Hij was al mooi gekleurd door het bakken, maar die zwarte sojasaus (en het vel) hielp ook met het maken van de kleur (en een foto geeft altijd een bepaald, niet kleurecht, beeld.)

Laatst bewerkt:
havermout muffins:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chinees alá Ace :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ingredienten
Rijst: 50 gram (mag meer zijn)
Kipfilet: 200 gram
Groente: c.a. 400 gram (taugé, prei, witte kool, wortelreepjes, rode ui, rode paprika)
Teentje knoflook
Olijfolie
Peper en zout

Bereidingswijze
Snij de groente in kleine stukjes, en de wortels in dunne reepjes. (de taugé hoef je natuurlijk niet in stukjes te snijden :duh:)
Snij vervolgens de kipfilet in kleine stukjes, en wok/bak deze goudbruin in een wok in een ruime hoeveelheid* (olijf)olie. Voeg vervolgens de mix van groente toe aan de kipfilet en wok/bak deze snel op een hoog vuur gaar. Als je de groente snel op een hoog vuur bereid zullen deze knapperiger blijven, maar let wel op dat het niet aanbrand: blijven mixen en draaien dus!
Snijd het teentje knoflook in zo klein mogelijke stukjes, en voeg deze samen met wat zout en peper toe aan je groente en vlees.
Serveer deze groente-kip mix met rijst, en voila.. bon appetit :D

*Ruimte hoeveelheid olie omdat je er later dus nog de groente aan toevoegd.

Notes:
-De verhouding groente kun je aanpassen naar eigen smaak. Ik heb gekozen voor de volgende verhouding:
taugé - 2
prei - 0,5
witte kool - 1
wortelreepjes - 1
rode ui - 1
rode paprika - 0,5
-Wortelreepjes kun je zo kopen in de winkel, maar je kunt ze ook zelf snijden natuurlijk.

Voedingswaarde
620 kcals
52,2 gram eiwit
57,7 gram koolhydraten
17,9 gram vetten

Laatst bewerkt:

Ingredienten
Groente: c.a. 400 gram (taugé, prei, witte kool, wortelreepjes, rode ui, rode paprika)
Teentje knoflook
Olijfolie
Peper en zout

Bereidingswijze
Snij de groente in kleine stukjes, en de wortels in dunne reepjes. (de taugé hoef je natuurlijk niet in stukjes te snijden :duh:)
Snij vervolgens de kipfilet in kleine stukjes, en wok/bak deze goudbruin in een wok in een ruime hoeveelheid* (olijf)olie. Voeg vervolgens de mix van groente toe aan de kipfilet en wok/bak deze snel op een hoog vuur gaar. Als je de groente snel op een hoog vuur bereid zullen deze knapperiger blijven, maar let wel op dat het niet aanbrand: blijven mixen en draaien dus!
Snijd het teentje knoflook in zo klein mogelijke stukjes, en voeg deze samen met wat zout en peper toe aan je groente en vlees.

Notes:
-De verhouding groente kun je aanpassen naar eigen smaak. Ik heb gekozen voor de volgende verhouding:
taugé - 2
prei - 0,5
witte kool - 1
wortelreepjes - 1
rode ui - 1
rode paprika - 0,5
-Wortelreepjes kun je zo kopen in de winkel, maar je kunt ze ook zelf snijden natuurlijk.

Voedingswaarde
620 kcals
52,2 gram eiwit
57,7 gram koolhydraten
17,9 gram vetten

Ziet dr wel nice uit :d

Ingredienten
Teentje knoflook
Olijfolie
Peper en zout

Bereidingswijze

Notes:
taugé - 2
prei - 0,5
witte kool - 1
wortelreepjes - 1
rode ui - 1
rode paprika - 0,5

Voedingswaarde
620 kcals
52,2 gram eiwit
57,7 gram koolhydraten
17,9 gram vetten

Dit ziet er zeker goed uit, wordt tijd dat ik een keer een beetje fatsoenlijk leer koken.

Terug
Naar boven