RobertD
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 126
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink kauwen dan

haha ongekookte rijst word flink kauwen ja
Ik eet nu blikje tonijn, lekker hoor
Zit er verder niets van vocht in?
Hier walnoten. Zijn eigenlijk voor vanavond, maar te lekker![]()
Met een kaassausje was het helemaal af geweest
Maar das natuurlijk niet de bedoeling![]()
voor 3 porties had ik
1000gr ei eiwitten
210gr havermout
2 appels
40gr rozijnen
Stevige cake, maar ik moet zo geen opgeblazen gevallen hebben.
Kwaliteit van de foto zuigt wel maar het geeft een beeld:
![]()
mijn bakvorm was te klein, vandaar 2stuks.
Hij was zo al fantastisch. Met geroosterde zonnebloempitten en een beetje jus gemaakt van het fond van de steak. (die behoorlijk pittig gekruid was trouwens)
---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------
ziet er goed uit, maar een kilo aan eiwitten ?

Wat heb je met die zalm gedaan? Zie er nog al zwart uit bij de randen. Ketjap er over heen ofzo ?

)
Chinees alá Ace
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ingredienten
Rijst: 50 gram (mag meer zijn)
Kipfilet: 200 gram
Groente: c.a. 400 gram (taugé, prei, witte kool, wortelreepjes, rode ui, rode paprika)
Teentje knoflook
Olijfolie
Peper en zout
Bereidingswijze
Snij de groente in kleine stukjes, en de wortels in dunne reepjes. (de taugé hoef je natuurlijk niet in stukjes te snijden)
Snij vervolgens de kipfilet in kleine stukjes, en wok/bak deze goudbruin in een wok in een ruime hoeveelheid* (olijf)olie. Voeg vervolgens de mix van groente toe aan de kipfilet en wok/bak deze snel op een hoog vuur gaar. Als je de groente snel op een hoog vuur bereid zullen deze knapperiger blijven, maar let wel op dat het niet aanbrand: blijven mixen en draaien dus!
Snijd het teentje knoflook in zo klein mogelijke stukjes, en voeg deze samen met wat zout en peper toe aan je groente en vlees.
Serveer deze groente-kip mix met rijst, en voila.. bon appetit
*Ruimte hoeveelheid olie omdat je er later dus nog de groente aan toevoegd.
Notes:
-De verhouding groente kun je aanpassen naar eigen smaak. Ik heb gekozen voor de volgende verhouding:
taugé - 2
prei - 0,5
witte kool - 1
wortelreepjes - 1
rode ui - 1
rode paprika - 0,5
-Wortelreepjes kun je zo kopen in de winkel, maar je kunt ze ook zelf snijden natuurlijk.
Voedingswaarde
620 kcals
52,2 gram eiwit
57,7 gram koolhydraten
17,9 gram vetten
Chinees alá Ace
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ingredienten
Rijst: 50 gram (mag meer zijn)
Kipfilet: 200 gram
Groente: c.a. 400 gram (taugé, prei, witte kool, wortelreepjes, rode ui, rode paprika)
Teentje knoflook
Olijfolie
Peper en zout
Bereidingswijze
Snij de groente in kleine stukjes, en de wortels in dunne reepjes. (de taugé hoef je natuurlijk niet in stukjes te snijden)
Snij vervolgens de kipfilet in kleine stukjes, en wok/bak deze goudbruin in een wok in een ruime hoeveelheid* (olijf)olie. Voeg vervolgens de mix van groente toe aan de kipfilet en wok/bak deze snel op een hoog vuur gaar. Als je de groente snel op een hoog vuur bereid zullen deze knapperiger blijven, maar let wel op dat het niet aanbrand: blijven mixen en draaien dus!
Snijd het teentje knoflook in zo klein mogelijke stukjes, en voeg deze samen met wat zout en peper toe aan je groente en vlees.
Serveer deze groente-kip mix met rijst, en voila.. bon appetit
*Ruimte hoeveelheid olie omdat je er later dus nog de groente aan toevoegd.
Notes:
-De verhouding groente kun je aanpassen naar eigen smaak. Ik heb gekozen voor de volgende verhouding:
taugé - 2
prei - 0,5
witte kool - 1
wortelreepjes - 1
rode ui - 1
rode paprika - 0,5
-Wortelreepjes kun je zo kopen in de winkel, maar je kunt ze ook zelf snijden natuurlijk.
Voedingswaarde
620 kcals
52,2 gram eiwit
57,7 gram koolhydraten
17,9 gram vetten