Fitness Seller

Wat eet je nu?

8 sneetjes appelstroop, shake, 2 eieren & tonijn op water :tanden:

Zeezalm (ook wel bekend als koolvis) uit de oven met (rode) ui,tomaat, knoflook en basilicum. Met zoete aardappeltjes en wortel met rozemarijn .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice Wazzup!

Ik ben vandaag vergeten foto's te maken, maar 3 van mijn maalden zijn standaard en dus elke dag hetzelfde. Heb dus heb alvast foto's voor 3 maaltijden van morgen!
Rijst met gekookte kipfilet (200gr kipfilet, 100gr rijst per bakje).
Hardcore cutten werkt gewoon het beste. :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had trouwens die pangalicious gegeten die jij toen had. Erg lekker en echt een blijvertje. Maar jij had toen die mosterd/dille hé? Heb je die ander wel eens geproefd? Citroen/nogiets. Die vond ik ook erg lekker!

Say whut. ???:p

Volgens mij was dat Kersje met die panga. Ik heb in ieder geval geen panga recepten gepost. :D

Was ook waanzinnig lekker al zeg ik het zelf (alleen de aardappels en worteltjes waren nog lekkerder geweest as ik ze ook in de oven had gezet denk ik).

Ik ben vandaag vergeten foto's te maken, maar 3 van mijn maalden zijn standaard en dus elke dag hetzelfde. Heb dus heb alvast foto's voor 3 maaltijden van morgen!
Rijst met gekookte kipfilet (200gr kipfilet, 100gr rijst per bakje).
Hardcore cutten werkt gewoon het beste. :)

300 gram rijst ...is dat een refeed-dag ?

300 gram rijst ...is dat een refeed-dag ?

Nee, ik doe pas aan low carb cutting als ik mijn lichaam moet laten schrikken om extreem laag in vetpercentage te duiken. Tot zeker 7% kan ik prima cutten op medium carbs (360gr kh's op trainindagen, en 320gr kh's op rustdagen). Uiteindelijk is mijn verbruik lager dan mijn inname, dus verbrand ik vet. Omdat ik carbs vrij hoog hou verlies ik ook geen kracht, en blijf ik fit. Waar bespaar ik calorieen op? VET.

Maar vet heb je nodig, sommige vetten zijn gezond!

De dingen in vet die je nodig hebt (omega vetzuren met name) haal ik uit visolie capsules. Het goede van visvet, zonder de giga dosis calorieen. Verders neem ik 's avonds nog wel wat walnoten, maar totaal zit ik op zo'n 45 tot 64 gram vet per dag. Verklaar me maar voor gek, this works for me. ;)

Low carb ga ik pas als ik op een plateau zit waarna meer verbruiken dan eten niet meer de beste oplossing is. Maar zoals ik zei is dat niet boven de 10% bodyfat. Kortom: tijdens de laatste loodjes in de competition prep low tot zero carbs, maar alleen pas als het echt moet.

Oh sorry, ik heb het even nagekeken, (was in mijn bezoekersberichten). Het was van Mikeo26. Allebei hardcore gasten he, vandaar mijn verwarring.;)

Mikeo26 drinkt 2 liter chocolademelk tijdens een training, dat vind ik niet hardcore. :D

Laatst bewerkt:
Op dit moment zit ik voor een hele braadkip met wat groentes
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
i pity the fool who doesnt like chicken

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Mijn 300ste post:dope:

Damn hou op, dat is echt zo ****ing lekker! :o
Geen cutmaaltijd echter, wat zou zo'n hele kip bevatten. :roflol:

Lekkere Cole Slaw van mams! alles biologisch ofcourse.

I feel like a ****ing rabbit :D

overheerlijk nasi van me vader <3

Moeten jullie ook proberen

soep daarin witte bonen plus stukjes kipfilet

Overheerlijk heb letterlijk een hele pot gegeten :D

Beenhammetje, friet, tonijnsalade, shake

:):lick:

kwark as usual :)

Terug
Naar boven