Kwarkvreter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had trouwens die pangalicious gegeten die jij toen had. Erg lekker en echt een blijvertje. Maar jij had toen die mosterd/dille hé? Heb je die ander wel eens geproefd? Citroen/nogiets. Die vond ik ook erg lekker!

Ik ben vandaag vergeten foto's te maken, maar 3 van mijn maalden zijn standaard en dus elke dag hetzelfde. Heb dus heb alvast foto's voor 3 maaltijden van morgen!
Rijst met gekookte kipfilet (200gr kipfilet, 100gr rijst per bakje).
Hardcore cutten werkt gewoon het beste.![]()
Say whut.
Volgens mij was dat Kersje met die panga. Ik heb in ieder geval geen panga recepten gepost.![]()

Oh sorry, ik heb het even nagekeken, (was in mijn bezoekersberichten). Het was van Mikeo26. Allebei hardcore gasten he, vandaar mijn verwarring.![]()

Mikeo26 drinkt 2 liter chocolademelk tijdens een training, dat vind ik niet hardcore.![]()

Heeft hij nog nooit gekost tijdens het squatten dan? Want dan vind ik het juist hardcore.![]()
Ik heb 'm nog nooit zien kotsen, maar er staan wel mooie fail filmpjes van hem op youtube.. was laatst een topic over trouwens. Check dit topic vanaf hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/jouw-fails-tijdens-trainen-252838/index4.html#post5135402 
Het vet druipt er echt uit door dat ding. Dus het valt meeDamn hou op, dat is echt zo ****ing lekker!
Geen cutmaaltijd echter, wat zou zo'n hele kip bevatten.![]()
Het vet druipt er echt uit door dat ding. Dus het valt mee