Fitness Seller

Wat eet je nu?

Nou en bedankt hé, scroll eens even terug naar mijn gemarineerde kip met special wokgroente mix. :mad:

Van jou heb ik anders nog helemaal geen recepten en laat staan foto's van gerechten langs zien komen.

dat zou ik nog niet aan mijn hond geven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en ik post geen recepten of fotos van wat ik eet want dan zou ik teveel vraag krijgen naar de ingrediënten en de manier waarop ik ze maak

kaki ofzoiets

Wederom mijn inmiddels beroemde Chinese wokgroente mix. Alleen dit maal niet met kipfilet, maar met een saignant -of zoals we in Nederland zeggen medium gebakken- biefstukje van 250 gram. Van binnen nog lekker rood, waar het bloed uitdruipt omg wat lekker. Bon apetit :meal:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zat ik laatst ook over te denken dat je bijna nooit leest dat mensen biefstuk eten, terwijl ik laatst naar de voedingswaarden keek en er per 100gram 24g eiwitten in zitten en verder weinig vet. Zal dat dan aan de prijs liggen?
Ziet er goed uit btw, las in een eerdere post dat je je groente in 1x maakt? Hoelang bewaar je die groete dan?

Zat ik laatst ook over te denken dat je bijna nooit leest dat mensen biefstuk eten, terwijl ik laatst naar de voedingswaarden keek en er per 100gram 24g eiwitten in zitten en verder weinig vet. Zal dat dan aan de prijs liggen?
Ziet er goed uit btw, las in een eerdere post dat je je groente in 1x maakt? Hoelang bewaar je die groete dan?

Het is inderdaad vanwege de kosten van biefstuk, want die zijn niet misselijk. Ronny Coleman at elke dag biefstuk, en Jay doet het ook. Was toevallig vandaag in de aanbieding bij de c1000, dus heb er 2 kg van meegenomen. :o
De groente bewaar ik meestal 5 dagen (werkweek dus). Maar ik was de groente pas als ik ze daadwerkelijk ga wokken, dan blijven ze langer vers. Gewassen groente rotten sneller namelijk.

Omhooggevallen lowlife. :roflol:
Ga lekker bij je mama in de keuken trollen met je culinaire kookkunsten internet hero. :roflol:

lols gast wat doe je opeens zo agressief , ik was er maar mee aan het lachen , deed een beetje de commentaar na van peter goossens , zie mijn afbeelding dan .
toch ram ik je kop in elkaar

Over 15 min. shoarma met groenten. Home made

pasta met pompoen en rozemarijn !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik eet het wel regelmatig hoor

Rice & protein van bodylab.

Foto van 'n shakebeker is volgens mij niet zo interessant??

2 grote schnitzels en een pizza

Nu een serieus maaltje:
125 gr zilvervliesrijst met 250 ml cocovite eiwit en een eitje.
Gebakken in kokosolie. Als groente paprikamix en broccoli.
En straks als 'toetje' 10 gr pure cacao.

4 snee volkorenbrood met haring in champignonsaus

6 eieren en 4 boterhammen + melk en banaan

Mijn 2e eetmoment:
gegrilde kipfilet met een mix van bleekselderij, ananas en walnoten.

ontbijt, brinta,,,eierenwit,,thats it,,:D

90gr basmatirijst
200gr kalkoen fillet
1schijfje ananas

Volgende meal:
90gr basmatirijst
150gr tonijn
1 rode paprika

zit op mijn werk, heb dus enkele potjes mee met eten :)

ooo ik heb zon zin in een dikke pizza met veel appelstroop en bittergarnituur erover ooo en dan een lekkere bitterlemon

Een pizza met appelstroop. ???

Terug
Naar boven