Nee verse groente zelf gemixed.

Ik koop altijd een grote hoeveelheid: taugé, prei, witte kool, wortels (maak ik zelf reepjes van) uitjes en rode paprika. Zo'n 400 gram per groente, en dat mix ik tot 2,5kg. Daar kan ik een hele week avondmaaltijden van maken. (ik lunch met andere groente). Die groente wok ik dan in een grote wokpan met Pem cooking spray, en uiteraard de gemarineerde kipfilet blokes. Je kan ook een groente mix kopen, maar dat is natuurlijk nooit zo lekker als verse groente. Verders kicken vrouwen op mannen die uitgebreid en lekker koken. Een dikke win win situatie dus.
+ ik vind koken leuk
Marinade voor de kipfilet maak ik ook zelf. Men neme: zout, koriander, paprika, peper, gember, kurkuma (also known as kerrie), foelie, selderijzaad, komijn, kardemom, chili en fenegriek. Zout doe je wat meer van, en de overige ingredienten ongeveer evenveel. Deze kruiden en specerijen vermeng je met c.a. 6 eetlepels olijfolie en 6 eetlepels water. Vervolgens snij je de kipfilet in kleine blokjes, en laat die 24 uur in je marinade liggen. Dit doe ik ook altijd voor een hele week. Gemarineerde kip gewoon koel en luchtdicht bewaren