Fitness Seller

Wat eet je nu?

Nee verse groente zelf gemixed. :)
Ik koop altijd een grote hoeveelheid: taugé, prei, witte kool, wortels (maak ik zelf reepjes van) uitjes en rode paprika. Zo'n 400 gram per groente, en dat mix ik tot 2,5kg. Daar kan ik een hele week avondmaaltijden van maken. (ik lunch met andere groente). Die groente wok ik dan in een grote wokpan met Pem cooking spray, en uiteraard de gemarineerde kipfilet blokes. Je kan ook een groente mix kopen, maar dat is natuurlijk nooit zo lekker als verse groente. Verders kicken vrouwen op mannen die uitgebreid en lekker koken. Een dikke win win situatie dus. + ik vind koken leuk :o

Marinade voor de kipfilet maak ik ook zelf. Men neme: zout, koriander, paprika, peper, gember, kurkuma (also known as kerrie), foelie, selderijzaad, komijn, kardemom, chili en fenegriek. Zout doe je wat meer van, en de overige ingredienten ongeveer evenveel. Deze kruiden en specerijen vermeng je met c.a. 6 eetlepels olijfolie en 6 eetlepels water. Vervolgens snij je de kipfilet in kleine blokjes, en laat die 24 uur in je marinade liggen. Dit doe ik ook altijd voor een hele week. Gemarineerde kip gewoon koel en luchtdicht bewaren :thumbup:

Kijk eens aan bro, dikke post! respect, ik ga het zelf ook eens even beetje uitzoeken.. ben wel fan van wokgroenten met kip oid.

Super gerechtje, ik hou je op de hoogte.

nog een liter chcoomel

Popcorn met water :o

Damn, ik krijg honger van deze thread.Net voor het eerst sinds maanden weer eens brood gegeten (met geb. ei) vond het niet eens zo vies, ook kip in de marinade gegooid voor vanavond.:meal:

Ik durf het bijna niet te posten want heb weer geen foto's hihi, maar:

4 eiwit, 1 eigeel, blikje tonijn uit water, zilvervliesrijst en een heerlijke shake...

Vrije dag, dus groter ontbijt :)

100 gr Brinta (500 ml vm)
2 gekookte eieren
Banaan
Appel
Shake

Gister voor mezelf een heerlijk pangafiletje klaar gemaakt met wat citroensap en viskruiden, daarnaast nog wat wokgroente en je hebt een heerlijke maaltijd!
Net een bak kwark achterover geduwd en nu ff in de baas zijn tijd sporten!

Brinta (100gr) met water en een beetje kaneel voor de smaak. Verders 3 flinke zachtgekookte eieren met een beetje zout!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Flinke eieren inderdaad.. en een beetje kaneel? :roflol:

Maar verder ziet er gruwelijk lekker uit bro

blikje tonijn uit water hier. niet veel bijzonders.

14 sneetjes brood met Appelstroop (voor de afwisseling) lolz :eyebrow:

Kaneel met brinta? :P

Flinke eieren inderdaad.. en een beetje kaneel? :roflol:

Maar verder ziet er gruwelijk lekker uit bro

blikje tonijn uit water hier. niet veel bijzonders.

Lol, een beetje veel kaneel ja. Eerst had ik enkel Brinta met water, maar vond dat toch wel erg saai. Ik dacht wat kan ik er nou op doen voor wat smaak zonder calorieen toe te voegen? Ik zag kaneel staan, dus waarom niet proberen?

@Daniel: zo lekker als het eruit ziet, zo ranzig was het. Brinta met water is misschien nog wel lekkerder :thumbup:!

Lol, een beetje veel kaneel ja. Eerst had ik enkel Brinta met water, maar vond dat toch wel erg saai. Ik dacht wat kan ik er nou op doen voor wat smaak zonder calorieen toe te voegen? Ik zag kaneel staan, dus waarom niet proberen?

@Daniel: zo lekker als het eruit ziet, zo ranzig was het. Brinta met water is misschien nog wel lekkerder :thumbup:!
Klinkt vreemd, maar vreet er een augurk langs!
Heeft een sterke smaak en is ook nog eens bijna zonder kcal!
http://www.wijvallenaf.nl/calorieen/augurk-zoetzuur

En ik maar denken dat ik ranzige combinaties maakte.. een augurk met brinta :roflol:

Serieus: je hebt gelijk, dat is vrijwel calorieloos en bevat aardig wat vezels.. maar ik denk dat ik dan toch liever kale brinta eet. :)

Ik krijg alleen maar deze door m'n strot : [Afbeelding niet meer beschikbaar]
(:trollface:)

50gr havermout met 100 ml melk/water 50 /50, melk was op :(
200+gr kip
sneetje brood met pindakaas
crackertje met pindakaas
water :D

het is allemaal vrij basic , hoogstaande culinaire gerechten heb ik hier nog niet echt gezien
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het is allemaal vrij basic , hoogstaande culinaire gerechten heb ik hier nog niet echt gezien

Nou en bedankt hé, scroll eens even terug naar mijn gemarineerde kip met special wokgroente mix. :mad:

Van jou heb ik anders nog helemaal geen recepten en laat staan foto's van gerechten langs zien komen.

Wederom mijn inmiddels beroemde Chinese wokgroente mix. Alleen dit maal niet met kipfilet, maar met een saignant -of zoals we in Nederland zeggen medium gebakken- biefstukje van 250 gram. Van binnen nog lekker rood, waar het bloed uitdruipt omg wat lekker. Bon apetit :meal:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven