XXL Nutrition

Wat eet je nu?

lol,

wazzup schreef steak met komkommersalade en er liggen enkel 3 schijfjes komkommer op je bord.

wazzup in cut?

Hollands Pannetje (sperzieboon versie)

Dope shit ouwe :knipoog:

Heb voor vandaag 500 gram beenham culinair in mijn turbo flavourwave gegooit :D

15 komkommers

343n1a1.jpg

Nou, je kan het in ieder geval weer gebruiken dan.. :D

Bakje yoghurt met muesli en blik ananas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

En een foto. :wanker:

Paar boterhammen met pinakaas

Momenteel bezig met een nieuw experiment voor 100% natuurlijk eiwitrijke muesli repen. :) Over een half uurtje heb ik foto's en het resultaat!

Momenteel bezig met een nieuw experiment voor 100% natuurlijk eiwitrijke muesli repen. :) Over een half uurtje heb ik foto's en het resultaat!

Zoals beloofd, hier de foto's. Zit alleen Brinta, biologische muesli en eieren in, verders niks! Bij interesse plaats ik het recept.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu dus? :D ben wel benieuwd

edit: wat een timing haha :p

DAMN binnen 1 minuut al. Dit is echt super om mee te nemen naar werk/school!
Men neme 100 gram Brinta, 100 gram Muesli van Zonnatura en 6 eieren. Deze mix je door elkaar in een schaal tot een soort klei-achtige substantie, en vormt dat in een vierkant (of whatever) bakje. Vervolgens zet je dat bakje voor 10 minuten in de magnetron op 600 watt. Nadat het klaar is laat je het nog eventjes staan, en zet het als het wat afgekoeld is in de vriezer. Na een uurtje kun je het geheel er makkelijk uithalen en verdelen in stukken.
Het geheel heeft de volgende voedingswaarde:
1134 kcals
63,9 gr eiwit
125,8 gr kh's
41,5 gr vet

Ik verdeel dit altijd over twee maaltijden, dus per maaltijd word dan dan (:duh:)
567 kcals
32 gr eiwit
61,9 gr kh's
20,7 gr vet

Hoppa, top maaltijd :thumbs:

En, misschien rare vraag hoor, smaakt het ook nog een beetje? ;)

En, misschien rare vraag hoor, smaakt het ook nog een beetje? ;)

Niet zoals een reep chocolade natuurlijk, maar het is goed te doen!
Smaakt een beetje als brood met stukjes fruit. :rolleyes:
Maar goed, het is 100% natuurlijk, bevat super schone kh's en eiwitten met een hoge biologische waarde... beetje hardcore BB'er vreet dit gewoon op!

Terug
Naar boven