MuscleMeat

Wat eet je nu?

DAMN binnen 1 minuut al. Dit is echt super om mee te nemen naar werk/school!
Men neme 100 gram Brinta, 100 gram Muesli van Zonnatura en 6 eieren. Deze mix je door elkaar in een schaal tot een soort klei-achtige substantie, en vormt dat in een vierkant (of whatever) bakje. Vervolgens zet je dat bakje voor 10 minuten in de magnetron op 600 watt. Nadat het klaar is laat je het nog eventjes staan, en zet het als het wat afgekoeld is in de vriezer. Na een uurtje kun je het geheel er makkelijk uithalen en verdelen in stukken.
Het geheel heeft de volgende voedingswaarde:
1134 kcals
63,9 gr eiwit
125,8 gr kh's
41,5 gr vet

Ik verdeel dit altijd over twee maaltijden, dus per maaltijd word dan dan (:duh:)
567 kcals
32 gr eiwit
61,9 gr kh's
20,7 gr vet

Hoppa, top maaltijd :thumbs:

muesli alleen wil niet ? (worden ze zeker niet stevig genoeg)

muesli alleen wil niet ? (worden ze zeker niet stevig genoeg)

Muesli alleen kan wel, maar dat word inderdaad iets te slap. Deze combinatie blijft op kamer temperatuur gewoon echt een stevige ''koek'' dus is goed om mee te nemen.

Je kan er trouwens ook whey delicious doorheen doen, dan zou je misschien wel twee eieren weg kunnen laten. Eventueel voeg je wat water toe om de juiste structuur te krijgen. Whey eiwit is ook een goed bindmiddel namelijk.
Ja ja ja.. whey in de magnetron is niet goed. Als je hier whey doorheen doet verliest het sowieso de opnamesnelheid (die al niet eens heel hoog is). Verders is whey eiwit, melkeiwit. En hoeveel mensen doen hier 's ochtends melk met havermout of Brinta in de magnetron? Precies, dat is hetzelfde. :p

Een mini mars & een mini twix ... zo dadelijk ook nog maar even een mini milky way en
een mini snickers :) Altijd leuk als er een collega verjaard

Dat worden monster deads en squats vanmiddag Rob. :D

Gaan nu over op een grote bak met kibbeling!

Ontbijt:

Groene appel
Mandarijn
Havermoutkoek
Volkoren pasta
Kipfilet
1 ei
Halve paprika

Ik ga nu naar de mac :trollface:

Roerei met zalm,
40gr wilde zalm, 4 eieren en peper.

Ik ga eens dat recept uitproberen man! :D Handig voor op school lijkt me. Blijven zo'n dingen lang goed?(een week?)

Ik ga eens dat recept uitproberen man! :D Handig voor op school lijkt me. Blijven zo'n dingen lang goed?(een week?)

Koel, en luchtdicht blijft het denk ik wel een week goed ja. Maar langer dan 5 dagen zou ik persoonlijk niet doen. Ik geef trouwens ook geen gezondheidsgarantie. :D

:D:D:D:D:D:D
Kan ik trouwens ook van die SpecialK van m'n zus gebruiken?

SpecialK is bewerkte gesuikerde k*tzooi. :mad:

Kan vast wel ja. :)

Om maar eens te proberen hee ;) leek me lullig zo'n heel pak te kopen als ik het misschien toch niet lust.
Kom er trouwens net achter dat er geen 600wat optie is op de magnetron, enkel 1 streepje, 2 streepjes en 3 streepjes. Lekker. Heb je raad chef Ace? :D

Uit vage bron is het streepje 3. Hmm I'll go for it

EDIT: Wil ik potverdomme meteen beginnen is er geen brinta meer!
Fuaaaaark!

Laatst bewerkt:
Winnaar! Gerookte zalm?

Heb dat ook net in huis gehaald daarvoor :cool:

Wilde zalm, zoals vermeld stond, maar met gerookte zalm zou het ook kunnen, alleen verwarm ik dat niet zo graag :p
Ik heb een periode ook veel gerookte zalm gegeten, maar ben het wat beu inmiddels (vind het wel lekker tussen volkoren / meergranenbrood en wat schijfjes komkommer)

Terug
Naar boven