XXL Nutrition

Wat eet je nu?

:d

Niets... ben ziek en voel me k*t, dus eet niets.

Groentesoep met Knoflookbrood, u jelly ?

Jongens, misschien een beetje offtopic: maar iemand een idee wat ik makkelijk kan eten ivm met gevoelige keel / maag? heb nogal last van mijn maag en heb het gevoel als ik (bijvoorbeeld tonijn) eet dat het er zo weer uit komt.

bvd

een van je shakies ? babyvoeding moet wel lukken.

Yoghurt, of eventueel een paar beschuiten met cottage chees (als je dat hebt). Dat is vrij licht verteerbaar.

5 scoops havermout poeder met chocomel

nee, weight gainer kan toch prima als maaltijd vervanger (voor een keertje). ofniet dan ?

Ja kan inderdaad wel, dan moet ik 4 scoops nemen met wat water/melk.. maar hou niet echt van shakes die maaltijden vervangen, maar ik hou het even bij soep / cracotte crackers etc... kijken we daarna wel verder ;)

Ja kan inderdaad wel, dan moet ik 4 scoops nemen met wat water/melk.. maar hou niet echt van shakes die maaltijden vervangen, maar ik hou het even bij soep / cracotte crackers etc... kijken we daarna wel verder ;)
ok, smakelijk.

waarom heb ik nu ineens zin in babyvoeding ???

Probeer in ieder geval zoveel mogelijk calorieen binnen te krijgen. Nu heeft je lichaam ook energie nodig om die bacterie (virus) te bestrijden. En wss verbruikt je lichaam ook nog energie om te herstellen van je training.
Je verbruik is dus BMR + herstel training + herstel ziekte. Hele uitdaging om je verbruik te halen met soep en crackers. :D

Als je olijfolie in huis hebt zou ik dat door de soep heen doen, daarmee heb je makkelijk wat meer kcals binnen. Verders kun je fruit blenderen tot een smoothie, dat levert meteen flink wat vitamine/mineralen en is redelijk licht verteerbaar. Als je iets van een vitamine supplement in huis hebt is dat natuurlijk ook bevorderlijk. Hoe meer voedingsstoffen je je lichaam geeft, deste sneller je hersteld. En oja.. alles wat je eet eerst op kamertemperatuur laten komen. Een koude hap op een zieke maag is zogezegd een recipe for disaster.

Succes kerel!

Laatst bewerkt:
werd maar om half 3 wakker en had toch niet zoveel honger , dus ik dacht laat ik wachten tot 18:00 om dan veel te eten

3frikandellen
1 biefstuk
20kroketten
4 kaaskroketten
appelmoes

Terug
Naar boven