Fitness Seller

Wat eet je nu?

verkapte kijk mij clean eten.

Het ''clean eten'' heeft mij anders wel een fysiek opgeleverd waar niemand in dit topic ook maar bij in de buurt komt. :trollface:
Verders is clean eten gewoon een puntje discipline wat je moet kunnen opbrengen voor een waardig fysiek. Maar ik snap ook wel wie hier enkel komen om te trollen en wie er echt trainen. :)

Salmon not good :(?

OT:Zometeen nog wat slakjes :)

Jij bent dan weer een uitzondering Quifix. :cool:
Salmon is champions food!

Slakjes?

Het ''clean eten'' heeft mij anders wel een fysiek opgeleverd waar niemand in dit topic ook maar bij in de buurt komt. :trollface:
Verders is clean eten gewoon een puntje discipline wat je moet kunnen opbrengen voor een waardig fysiek. Maar ik snap ook wel wie hier enkel komen om te trollen en wie er echt trainen. :)

Slakjes?
ik geloof ook heilig in clean eten, zie er alleen maar voordelen in.

Mijn meals zijn meestal ook wel netjes, zit momenteel in een erg drukke periode, ziekte gevallen op het werk, waardoor ik 12u moet draaien + ik had het buiten het werk al druk. Ik kan maar 3x trainen deze week, maar beter 3x licht dan niet trainen.

Ik heb zonet het volgende gegeten:
2sneetjes volkorenbrood met daartussen roerei van 2eieren
2sneetjes volkorenbrood met 25gr kippefillet + 40gr magere paardenvlees.
5 wortels
Wegens tijdgebrek geen rijst of pasta, maar meer brood en rauwe groenten.

Volgende meal wordt:
65gr brinta + 35gr havermout
30gr whey
Indien ik hier nog wat melk vind op het werk (hoogstwss half volle) met melk en anders
met water aangelengd.

Laatst bewerkt:
Rijst met kip en chili saus omnomnomnomnom
vergeef mij ace voor pic maar me kabel is naar de k*t :P

Ja, escargots. Koken en beetje look erbij, heerlijk!

Edit: Ik kom jammer genoeg niet ver met mijn clean eten. Genetics ftl of zo :mad:

Troost u, ik moet ook goed men best doen voor wat kwaliteitsmassa, en mijn onregelmatige uren op het werk doen er natuurlijk ook geen goed aan ;)

Ja, escargots. Koken en beetje look erbij, heerlijk!

Edit: Ik kom jammer genoeg niet ver met mijn clean eten. Genetics ftl of zo :mad:

Stiekem lees ik mee in je log, en sinds je die gestart bent is er 2% vet af. Verhoudingsgewijs zou je er zelfs spiermassa bij hebben als die 2% maar twee kilogram massa was. :)
Big brother is watching you, lol.

Gewoon beetje extra cardio, eventueel nuchter. Oja, en geduld. :p

Slakjes?

Toch benieuwd naar pics van je...maar is niet voor iedereen he?

Stiekem lees ik mee in je log, en sinds je die gestart bent is er 2% vet af. Verhoudingsgewijs zou je er zelfs spiermassa bij hebben als die 2% maar twee kilogram massa was. :)
Big brother is watching you, lol.

Gewoon beetje extra cardio, eventueel nuchter. Oja, en geduld. :p

De vetmeting is niet echt 100% accuraat dusja. Cardio doe ik altijd al na mijn KT, misschien kan ik beter wat extra cardio doen ja. Maar dat is niet altijd evident met school...

Ik las stiekem zijn log mee, altijd spijt gehad dat ace hem dicht deed wegens het studeren in het leger. Stond altijd vol boordevol info.
Trouwens cardio op nuchter maag, ik kom het hier vaak tegen, maar werkt dit niet erg spiervretend op?

Ik las stiekem zijn log mee, altijd spijt gehad dat ace hem dicht deed wegens het studeren in het leger. Stond altijd vol boordevol info.
Trouwens cardio op nuchter maag, ik kom het hier vaak tegen, maar werkt dit niet erg spiervretend op?
Valt gewoon te zien op hoeveel % v/h HRM denk ik.

Thnx voor je compliment!

Cardio op een lege maag is niet zo heel katabool hoor. Tenzij je er een sport van maakt, en je hartslag erg hoog op laat lopen. Als je zo tussen de 60-70% van je HRmax blijft is het helemaal niet zo katabool. Wel zou ik iets van snelopneembare eiwitten nemen, maar het liefst di-tripeptiden. Deze gebonden peptiden kunnen niet (nauwelijks) afgebroken worden tot glucose, en zullen dus echt gebruikt worden om je spieren te beschermen/voeden. Je vind ze terug in BCAA's, PeptoPro, whey hydrolisaat.. en zo zijn er nog wat voorbeelden.

Terug
Naar boven