XXL Nutrition

Wat eet je nu?

orangina

pomme d'orange

Oranje spul

Just oranje

:rolleyes:

OT: Kwarkie

Chinees

Eet ge ook geen kippefillet en eieren dan, veel van die kippen zitten ook maar in een hokske van 30 op 30...
Je ziet het mij niet goedkeuren, maar of ik het nu eet of niet, veel verandering gaat dat niet geven. Ik was trouwens op bezoek en heb dusdaning niet de menu opgesteld.

Das iet helemaal anders en de vergelijking gaat niet op. De techniek hoe men deze dieren onder dwang voedert is gewoon schrijnend en heeft een hoog gehalte van fysieke en mentale mishandeling. Als ge zoiets eet, dan stemt ge in met hoe het word geproduceerd, en das op een heel wrede manier.

Mij moeten ze nergens foie gras voorschotelen want die mogen mijn bord meteen terug meepakken.

180 gram tonijn + pita broodje

Das iet helemaal anders en de vergelijking gaat niet op. De techniek hoe men deze dieren onder dwang voedert is gewoon schrijnend en heeft een hoog gehalte van fysieke en mentale mishandeling. Als ge zoiets eet, dan stemt ge in met hoe het word geproduceerd, en das op een heel wrede manier.

Mij moeten ze nergens foie gras voorschotelen want die mogen mijn bord meteen terug meepakken.

overdrijver...

OT: pannekoek gemaakt van 125 gr havermout, 250 ml cocovite, 1 ei, 10 gr pure cacao, 10 gr kokosrasp en beetje zoetstof

En een mengeling van broccoli, tomaat en ananas

kzal u is in een kotteke van 1 op 1 zette en om de zoveel tijd met een buis wat graan in u strot komen stompen dat uwe lever erdoor opzwelt en 10x het gewicht krijgt van wat hij nu weegt. Dan zullen we nog is zien of ge foie gras zo lekker vindt.

Foie gras is zo ne wrede vorm van dwangvoeding dat ik niet kan begrijpen dat mensen dit nog maar overwegen van dat te eten. Een dikke nul zijt ge als ge dat eet, sorry.

+1

Laatst bewerkt:
130 gr volkoren spaghetti met 250 ml cocovite en een eitje (gebakken in kokosolie)
Als groentes 2 tomaten, beetje groene paprika en beetje ui. Ook nog een overrijpe avocado tussengegooid.

Als toetje straks 10 gr pure cacao in water opgelost :p

4 boterhammen met kipfilet + blikje tonijn uit water.

950 gram biefstuk en een chocolade letter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

u mad!?

Terug
Naar boven