Fitness Seller

Wat eet je nu?

klopt.doe het al jaren,nix aan het handje

u mad?

Whey met banaantje

toastje met blauwschimmel kaas met een glas rode wijn

rode wijn, jummie!
Helaas drink ik altijd minimaal een halve fles, laat t dus staan..............

OT: 75gr havermout + 25gr (choco) whey!

90gr zilvervliesrijst
120gr kip
20gr cashewnoten
5gr olijfolie
250gr chinese wokgroente
0,7l water
2 visoliecapsules

blikje tonijn+wat ketchup+augurk=lekker
kwark
brood+pindakaas:rocker:

Andijvie (+spek)
10 knakworstjes.
Liter melk
Kwark (over 5 min)

Oliebol, zonder krenten, met suiker!

Niks, ben al klaar met eten voor vandaag..:(

Tijger nootjes

Geroosterd brood met overgebleven pastasaus van gisteren (opgeleukt met wat hot-sauce en nacho cheese dip)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 volkoren boterhammen en 3 gekookte eieren

kwark

kwark

Rijst en kipfilet met een saus van tomatenpuree, hele stukjes tomaat en in olijfolie gebakken uitjes. Op smaak gebracht met wat Italiaanse kruiden en een beetje citroenzuur. Het lijkt een f*cking machtige maaltijd, maar eigenlijk valt het best mee. Het bevat hier op de foto maar 50 gram (ongewogen) zilvervliesrijst, 4 hele uien, 400 gram tomatenpuree en 1 tomaat in stukjes gesneden en twee ons kipfilet.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

/edit. Even de kcals berekend, en eigenlijk is het best een machtige maaltijd. Sowieso 220 kcals aan vlees, en 187,5kcals aan rijst. Volgens Google bevatten 4 uien (600 gram:eek:) 282 kcals :D en dan komt daar nog de tomatenpuree en olijfolie bij. Totaal dus eigenlijk wel zo'n 800 kcals. :o

macaroni,pff
echt geen zin in!

Ik zou een pizza maken, maar we bleken geen pizza(bodem)s meer te hebben in de vriezer ... dus snel een tortilla gepakt en om in de sfeer te blijven wat nacho-cheese onder en hot-sauce door de prut gedaan... resultaat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Best we een mooie low-carb tortillla-pizza oid geworden. Volgens mij zijn er zelfs wel echte low-carb tortilla's te koop voor als je nog minder carbs wil, maar ik ben hier tevreden mee. Al met al een succesvolle eerste dag van mijn cut. (die ik vanavond gedeeltelijk ga slopen uiteraard, maar goed, het houdt de schade beperkt).

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

400 gram geconcentreerde tomatenpuree (van dat spul waarvan ik net 25 gram uit zo'n lullig klein blikje gepeuterd heb) ?

Terug
Naar boven