AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Die grijze brokken met die "made-kleurige" rijst (hoop ik) bedoel je ?

Het is in ieder geval niet te weinig zo te zien. Toch wel fijn zo'n mama.

OT: post-WO shake(s) en een banaan.

u mad brah?

on topic:

3 boterhammen met 100 gr kalkoenfilet + paar glazen chocomel

Volgens mij is pure cacao superclean voedsel. Drink/eet er zo'n 30a50 gr per dag van weg :p
Of denk jij er anders over, TheAce?

Pure cacao is inderdaad gezond, dat kan prima elke dag. Maar Wazzup had het over een stukje chocolade, en dat is cacao + suiker.

van wat suiker ga je niet dood hoor...

Zoals ik al zei, het is voor mij een principe kwestie. Clean eten geeft mij een kick. Daarnaast is suiker uit den boze in de wedstrijdvoorbereiding, dus je moet die discipline gewoon op kunnen brengen.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

En oja, suiker levert absoluut niks gezonds.. het zijn loze calorieen. Buiten de momenten rondom je training zou ik niet kunnen bedenken waarom je het wil nemen.

Zoals ik al zei, het is voor mij een principe kwestie. Clean eten geeft mij een kick. Daarnaast is suiker uit den boze in de wedstrijdvoorbereiding, dus je moet die discipline gewoon op kunnen brengen.

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

En oja, suiker levert absoluut niks gezonds.. het zijn loze calorieen. Buiten de momenten rondom je training zou ik niet kunnen bedenken waarom je het wil nemen.

omdat het lekker is

rijst met kippenpoten.

Shake rice&protein + bakje makreelfilet a 90/100 gr uitgelekt

dunne brinta pap + anijs

dadelijk noodles + blikje tonijn! weet niet of het lkkr is eigenlijk? maar goed dat merken we vanzelf wel :D

Knapperig stokbrood vers belegd met stukjes kip en gesmolten kaas
Deepblue tonijn. beetje ketchup erop voor smaakje

water

Noodles kipkruiden + blikje Tonijn is erg lkkr! en snel en makkelijk klaar te maken!

vers vis van de markt!:)

28.jpg

Pasta met verse tomatensaus en kogelbiefstuk

15min geleden Nox pump. Nu beginnen de zweethandjes te komen. Nog 15minuutjes en GAAN! Zalig supp :cool:

Bord Macaroni + 2 broodjes hamburger + Liter melk <3

jwt

+1 man, als ik cheat ofzo dan voel ik me de hele dag niet meer goed eigenlijk.. Alsof alles slecht gaat dan onder bb:p Geeft zeker een kick als je clean eet.

Terug
Naar boven