XXL Nutrition

Wat eet je nu?

100g kip + 100g rijst :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice

Ik net Een hamburger een frikandel en patat op:)

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ohja, ook nog 450ml Yoghurt met Brinta

Rijst in de wokpak?
Heb je dat er later bij gegooid of is het raar dat ik niks weet van rijst wokken. :D

:p

20110109_012.jpg

Rijst in de wokpak?
Heb je dat er later bij gegooid of is het raar dat ik niks weet van rijst wokken. :D
Nog nooit nasi goreng op? :D

Hier surimisticks, duurt te lang voordat m'n eten klaar is.

Zo viskoekjes (koolvis en aardappelen) met broccoli.

Damn Jelly. Wilde dat ik zo uitgebreid kon eten:(

Laatste tijd denk ik er niet meer aan om foto's te maken voor dit topic. Maar goed, ik heb net gemarineerde kipfilet met sperziebonen op. Lekker low carb, maar het vult goed. Vandaag wel wat ruimer gegeten ondanks de ''cut'' omdat ik grieperig ben. Soort clean refeed gehouden. Beter nu maar even goed eten en herstellen van de griep en dan verder cutten.
Straks als laatste maaltijd tonijn met walnoten. Misschien een theelepel mosterd over de tonijn. :D

Macaroni met tomatensaus gemaakt. Foto is niet zo interessant. De hot-sauce die erdoor zat zie je toch niet :)

ui, knoflook, tomatenpuree, rundergehakt, prei, champignons, paprika vlokken, tijm, oregano, sherry, kalamata olijven, hot sauce, wat geraspte kaas en meergranen macaroni. Maar tja, hoe laat je DAT allemaal op een foto zien.....

De hot sauce maakte het trouwens heel interessant.

Laatst bewerkt:
Rare beredenering om geen foto te plaatsen. Wij kunnen toch nooit alle ingredienten identificeren. :D

Rijst met bonen en gekookte ham.

Terug
Naar boven