MuscleMeat

Wat eet je nu?

En oja, suiker levert absoluut niks gezonds.. het zijn loze calorieen. Buiten de momenten rondom je training zou ik niet kunnen bedenken waarom je het wil nemen.

++

Simpele suikers hebben ook maar een laag thermische waarde tegenover complexe suikers (20%!). (Heb ik in BFFM gelezen, dus lijkt me wel waardige bron).

banaan + wheyshake (seffs schouders-onderarmen)

100 gram Brinta + 700ml melk + Banaan + 2 eieren ( blender )
lekker ;-)

Straks 15000 mg AAKG. :D
Oké oké, is geen eten.. maar er komen hier ook genoeg shakes voorbij.
Na een week hard trainen beloon ik mezelf met een armen dag, en met 15000mg AAKG in je systeem voelt dat gewoon heul lekker. :p

Straks 15000 mg AAKG. :D
Oké oké, is geen eten.. maar er komen hier ook genoeg shakes voorbij.
Na een week hard trainen beloon ik mezelf met een armen dag, en met 15000mg AAKG in je systeem voelt dat gewoon heul lekker. :p

Heb je die Mega Caps ?

Nah, ik heb de AAKG 7500 Extreme Shot ampullen. Anders moet je wel heel veel caps nemen om aan de 15000 mg te komen. :D

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Ik kantel dan twee ampullen leeg in een halve shakebeker met koud water. Mijn ervaring is dat dat het snelst opgenomen wordt.

Zien er nice uit die dingen, caps slikken word een beetje irritant na een tijdje </3

Zuurdesembrood met roerei en uitgebakken runderrookvlees

Teveel werk voor mij:trollface:

In het XXL topic waren al veel voorstanders van AAKG in poedervorm, en René zou er eens naar kijken. Misschien krijgen we het in de toekost dus wel. :heart:

visstoofpotje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(met een rode-kool appel salade)

Nah, ik heb de AAKG 7500 Extreme Shot ampullen. Anders moet je wel heel veel caps nemen om aan de 15000 mg te komen. :D

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Ik kantel dan twee ampullen leeg in een halve shakebeker met koud water. Mijn ervaring is dat dat het snelst opgenomen wordt.
Werken die dingen een beetje goed? Of is het zoals een pre-workout dat voor de ene wel werkt en voor de andere weer niet?

Friet met mayo en kroketten ook, maar dat eet toch ook geen enkele bodybuilder elke dag. :D

Ten eerste is dat helemaal niet zo lekker (IMO) en ten tweede niet iets dat ik iedere dag zou kunnen eten. Nou chocolade daarentegen (gewoon 5 of 10 gram)

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

In het XXL topic waren al veel voorstanders van AAKG in poedervorm, en René zou er eens naar kijken. Misschien krijgen we het in de toekost dus wel. :heart:

http://www.bulkpowders.co.uk/produc...etoglutarate/83535606d1ec46efb990a444c9a856a3

kauwgom

broodje ei

20110109_010.jpg

ahh fuaark come at me bro

29da45s.jpg

Weet jij eigenlijk het verschil tussen L-Arginine en AAKG? Buiten dat het anders verbonden word...

Edit; NVM :D

Laatst bewerkt:
Raspatat, 6 kippenpoten, Salade, Litertje melk.

Terug
Naar boven